21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הליכודניקית שהגיעה כדי לעשות

את השם אורנה דוידאי ליכודניקים רבים מכירים אך לאחרונה הוא נשמע יותר ויותר. משהו טוב קורה בפתח תקוה. האויר נקי יותר, הנוער פעיל יותר, התושבים מעורבים יותר ונשים רבות מרגישות שסוף סוף יש כתובת עבורן בעירייה. הכתובת היא לשכתה של סגנית ראש העיר, אורנה דוידאי.

אורנה דוידאי נולדה בפתח תקוה. בהשכלתה היא בעלת 4 תארים אקדמאים כשבנוסף לכך גם היה בבעלותה משרד לעריכת דין. לפני כ-3 שנים נבחרה למועצת העיר פתח תקוה בסיעתו של ראש העיר איציק ברוורמן. לפני כשלושה חודשים מונתה לסגנית ראש העיר וכיום היא מספר 2 ברשימה.

דוידאי משמשת כראש אגף הנוער והצעירים, ראש אגף איכות הסביבה ומחזיקת את תיק הנשים. כראש אגף איכות הסביבה דוידאי מטפלת בעניין זיהום האויר, רעש, קרינה ואכיפה וטיפול בעבירות של שריפת חומרים ע”י מפעלים. דוידאי הקימה פרויקט של טיולים לתושבי העיר שאף פעם לא ידעו שמתחת לאפם יש נחל ציורי. הטיולים אגב, מסובסדים וניתנים בחינם לתושבים.

מאות מגיעים להרצאות שלה. דוידאי
מאות נשים מגיעות להרצאות שלה. דוידאי

בנוסף, דוידאי מחזיקה בתיק הנשים שם הקימה שלושה פורומים לקידום נשים, אחד מהפורומים הוא “פורום נשים עצמאיות” שם נעשית עבודת נטוורקינג גדולה בה מקבלות נשים עצמאיות ממגוון המקצועות הרצאות וכלים להעצמה ופיתוח. הפורום השני עוסק בבריאות ולייף סטייל והפורום השלישי הוא “פורום מנהיגות העתיד של פתח תקוה” בו נשים מקבלות ייעוץ וסדנאות מנבחרות ציבור. לדוידאי חשוב לצמצם את הפערים החברתיים בין המעמדות. “בפתח תקוה יש קרוב ל-23,000 נערים. יש לנו מרכזי נוער בהם הנוער החזק עוזר לנוער החלש”.

דוידאי היא ליכודניקית מובהקת. כיום היא חברת מרכז ליכוד מתוקף כהונתה כסגנית ראש עיר, ומאמינה ברוח הליכודית. בעת שנכנסה לתפקידה, מינתה ליועץ את מאיר כהן, איש עסקים ירושלמי וחבר הנהלת הקבוצה הירושלמית שעושה עבודת שטח מעולה בעיקר בצד הפוליטי ודואג לחבר אותה גם לדור הצעיר.
אמנם דוידאי נמצאת בתחילת התפקיד אך אפשר בהחלט לראות אותה משתלבת בעתיד בתפקידי מפתח נוספים ולא רק במגרש המוניציפאלי. זכרו את השם הזה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת “תזריע מצורע” –נצור לשונך מרע

אלי כהן

תוצאות בחירות בסניף הליכוד לוד למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

בחזרה ל – 73′ – פרק ראשון : הרשימה הצבועה

אלי חזן

חוג פריימריז בירושלים

מערכת ליכודניק

הליכוד של כולם

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו של יהודה עמר

עינר אביב
דילוג לתוכן