18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
צילום: מחלקת קשרי חוץ של הכנסת
כללי

הישג לחברת הכנסת שרן השכל בזירה הבינלאומית

חה”כ שרן השכל נבחרה להיות חברה בהנהלת ועדת הצעירים של הארגון, בכינוס ה 135 של האיגוד הבין-פרלמנטרי IPU המתכנס בג’נבה כנציגת חברי הפרלמנט הצעירים בעולם. מתוך קבוצה של 43 מדינות שהיו צריכות לבחור את הנציג, 33 הצביעו לחברת הכנסת השכל, הנציגה הישראלית, כדי לייצג את חברי הפרלמנט הצעירים מכל העולם בארגון הבינלאומי.

 

חה”כ שרן השכל,חברת ועדת חוץ ובטחון ופעילה בהסברה עבור ישראל, הודתה על הבחירה ואמרה: “שמחתי לראות תמיכה בבחירתי ממדינות שונות כנציגה הישראלית. אני גאה לייצג את חברי הפרלמנט מכל העולם בועדת הנהלת הצעירים ורואה כמטרה להעלות את נושא מעורבות הדור הצעיר בפוליטיקה ובדמוקרטיה, ולהחזיר את אמון הדור הצעיר במערכת הדמוקרטית. זהו הישג עבורי ולמען ישראל.התמודדתי על התפקיד משום שהדבר יאפשר להגביר את השפעתה של ישראל בזירה הבינלאומית-דבר שהוא בעל חשיבות עליונה עבורי״.

צילום: מחלקת קשרי חוץ של הכנסת
צילום: מחלקת קשרי חוץ של הכנסת

המשלחת שיצאה מהכנסת בראשות נחמן שי, מזכירת הכנסת ירדנה מלר הורוביץ משרד החוץ ומחלקת קשרי חוץ של הכנסת התגייסו ופעלו לגייס את תמיכתן של מדינות רבות ככל האפשר לבחירתה של השכל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אביבית נמרודי מ״מ ראש העיר רמת גן

אריק זיו ויזר

 נפרדים מראש העיר אלי ברדה

רועי אזולאי

מעיין בעקבות מירי רגב

אריק זיו ויזר

מסיבת פורים באווירה ליכודית

רועי אזולאי

החיילים כבר לא בודדים

אריק זיו ויזר

ח״כ ואטורי: ״אם לא ניכנס לרפיח כל הנרצחים היו לחינם״

רועי אזולאי
דילוג לתוכן