26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

1,000 פעילי ליכוד בכנס שאירגן ח”כ דנון בנתניה

כנס פעילי ליכוד שאירגן ח”כ דני דנון נערך ביום ראשון ה- 13/1/2013 בנתניה | בכנס השתתפו ראש הממשלה בנימין נתניהו, השרים סילבן שלום וישראל כץ, ח”כ דני דנון וגילה גמליאל, ראש עיריית נתניה מרים פיירברג, ראש עיריית חדרה חיים אביטן ויו”ר מועצת יש”ע דני דיין | כ-1,000 פעילים נלהבים הגיעו בכדי להביע תמיכתם, חלקם נשארו בחוץ בשל הנחיות אבטחה

 

ביום ראשון ה- 13/1/2013 נערך כנס פעילי ליכוד בעיר נתניה במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, השרים סילבן שלום וישראל כץ, חברי הכנסת דני דנון וגילה גמליאל, ראש עיריית נתניה מרים פיירברג, ראש עיריית חדרה חיים אביטן ויו”ר מועצת יש”ע דני דיין. במהלך הכנס שאירגן והנחה ח”כ דני דנון נישאו נאומים וניתן היה לחוש באווירת הניצחון.

 

מבין הנואמים בלטו דבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אשר ציין חלק מהישגי הממשלה: “השקענו בחיזוק הביטחון ולא בעקירת ישובים, הרחבנו את התשתיות במדינה והורדנו את מספר המסתננים לאפס”. בנוסף הבטיח נתניהו לסייע לראש עיריית חדרה לטפל בנזקי ההצפות שנגרמו מגשמי השבוע החולף.

 

כמו כן, ח”כ דני דנון אמר כי: “לא נתפתה לספינים ולזיופים. אף אחד לא ילמד אותנו מהי נאמנות לארץ ישראל. נמשיך את תנופת הבנייה בכל רחבי יהודה ושומרון”, והוסיף: “על כולנו להירתם למאמץ. אנו נמצאים בישורת האחרונה ועל כל אחד ואחד מאיתנו לעשות כמיטב יכולתו”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד ישראל ביתנו בהנהגת בנימין נתניהו לראשות הממשלה – הרשימה המלאה

אלי חזן

הליכודניקים החדשים : רק לא ש”ס

אלי חזן

להחיל את הריבונות הישראלית באיו”ש וליישם את דוח לוי

אריק זיו ויזר

סער ואקוניס יוצרים מהפך בגבעתיים

אלי חזן

הבית היהודי – אין מקום לכולם

אריק זיו ויזר

אדלשטיין: “הציבור הדתי מבין שמפלגה גדולה היא הדבר הנכון”

אלי חזן
דילוג לתוכן