20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

״לשלול שלילה מוחלטת עבריינות אידיאולוגית לסוגיה״

שר החינוך: ״ישראל היא מדינה דמוקרטית. בישראל הדמוקרטית קיימים כל הכלים לביטוי מחאה לגיטימית על פי כל הכלים שמאפשר המשטר הדמוקרטי- חופש הביטוי, ההפגנה וההתארגנות. מי שמנסה לתאר תמונת מצב אחרת מצייר תמונת מצב שאיננה אמת״.

עוד אמר השר סער: ״מחאה צריכה להיות אך ורק במסגרת החוק- אין אדם, אין קבוצת אנשים ואין השקפת עולם שמצדיקים הפרת חוק״.

 

״גם הפגנה בלתי חוקית היא הפרת חוק. זה בוודאי נכון לגבי חסימת כבישים ונזק לרכוש. אין קבוצת אנשים שרשאית לקחת לעצמה חרות לעשות את זה”, אמר שר החינוך.

 

“עבריינות אידיאולוגית לסוגיה ולגווניה ללא תלות בזהות מבצעיה היא דבר שיש לשלול שלילה מוחלטת ובלתי מסויגת״, אמר השר סער והוסיף: ״הרעיונות הנאצלים ביותר מתקלקלים וזוהרם מועם שעה שהם הופכים להיות בעיניי אדם או קבוצת אנשים עילה להתנהגות שאינה במסגרת החוק״.

“שלטון החוק איננה סיסמה שניתן להשתמש בה לפי צרכים פוליטיים של צד כזה או אחר. שלטון החוק הוא ערך המבטא את עליונות המשפט ואת הציפייה לפעול אך ורק בגדר החוק. “כמובן שגם התנהגות רשויות השלטון ואנשי אכיפת החוק צריכה להיות במסגרת החוק”.

 

שר החינוך אמר את הדברים לפני זמן קצר בטקס הנחת אבן פינה בביה״ס אח״י בתקוע שבגוש עציון.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יולי בחזית ההסברה

אלי חזן

לפיד חברתי

אריק זיו ויזר

שר החינוך מרחיק את השמאל הפוסט ציוני ממשרד החינוך – בן זאב

אריק זיו ויזר

אדלשטיין קורא את לבני לסדר

שר האוצר בפגיעה מדוייקת במערכת רפאים

אריק זיו ויזר

השרה לבנת קיימה ביקור בחצור הגלילית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן