23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

תרצו או לא – הוא קוסם

הוא עשה את הבלתי ייאמן שוב. ביבי הביס ללא תנאי את יריביו ושמר על הליכוד בפשרה מאוזנת. נתניהו גרם לחברי המרכז להצביע כנגד הגנטיקה האישית שלהם


 

 כאשר נתניהו לקח על עצמו לעמוד כנגד העברת הכח למרכז הרי שרבים, כולל כותב שורות אלה, לא האמינו שזה אפשרי. אך כפי שנתניהו הוכיח כי כאשר הוא לוקח את המושכות ויורד אל מתחת האלונקה הוא מביא תוצאה בקלפי. כך היה בבחירות האחרונות וכך היה אתמול. נתניהו למד את לקח הבחירות ב – 2013. אז נתן לגדעון סער וגלעד ארדן להוביל את מערכת הבחירות וכאשר הגיע אל התוצאות גילה כי הפסיד. אק. כמעט הפסיד.

בבחירות האחרונות הוכיח נתניהו כי הוא הקמפיינר מספר אחד וכך הוא הוכיח גם אמש. התוצאה : רשימת הליכוד תמשיך להיות בידי המתפקדים. נתניהו השכיל לקחת את הצעת הפשרה של ח"כ דוד ביטן, לפצל את ההצבעה שהמרכז יבחר את נציגי המחוזות והמתפקדים יבחרו את השרים וחברי הכנסת המכהנים. בתום ספירת הקלפיות עלה כי 57.9% הצביעו בעד הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להשאיר את מלאכת הרכבת הרשימה בידי כלל המתפקדים במפלגה.

ללא ספק הוכיחו הצוות של נתניהו קובי צורף ודוד שרן כי הובילו את המהלכים בתבונה. יש לציין כי ההתנהלות של נתניהו ברשתות החברתיות עם הצוות שכולל את ניר חפץ, טופז לוק וינתן אוריך מוכיחה את עצמה שוב.

צריך לזכור כי אל נתניהו נרתמו מתחת לאלונקה רוב חברי הסיעה.

צריך לזכור כי ח"כ אמסלם שלא הצליח אבל הוכיח כי הוא נאמן לדרכו והבטחתו לחברי המרכז שידאג להביא את ההצעה שלו להצבעה במרכז, עמד במילה שלו.

מה שברור הוא כי גם ח"כ אמסלם וגם הפעיל המרכזי משה איפרגן מירושלים שנאבקו כאשר איפרגן תמך בהצעת ראש הממשלה ודודו אמסלם היה עם הצעתו.

אמר משה איפרגן כי הוא מעריך את עמדתו של אמסלם מכיוון שאמסלם באמת מאמין שבשיטת המרכז היא טובה יותר לליכוד, כפי שהוא משה איפרגן האמין ששיטת המתפקדים טובה יותר לליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישיבת חברי מרכז ופעילי התנועה במגזר הלא יהודי

אריק זיו ויזר

כ"ץ ראשון בקו ההתפקדות

אריק זיו ויזר

קבוצת "מייסדי הליכוד" בחרה מועמדיה למוסדות

אלי חזן

יוסי שלי – בעד ונגד מינויו

רועי שרעבי קורא לליכודניקים : הצביעו לסיעת עוגנים ולעופר עיני לראשות ההסתדרות

אלי חזן

הבחירות למרכז : המירוץ נפתח

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן