22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

תל-אביב חיבקה את איתמר

עשרות פעילים חברי תנועת 'ישראל שלי' מרחבי הארץ הגיעו ביום שישי האחרון לחזק את תושבי איתמר עם תחפושות, משלוחי מנות, וזרי פרחים

מתל-אביב לאיתמר באהבה: עשרות רבות של פעילי תנועת 'ישראל שלי', הפועלת להפצת ציונות ברשתות החברתיות, יצאו ביום שישי האחרון מתל-אביב לחזק את תושבי איתמר. הפעילים יצאו במספר אוטובוסים מתחנת הרכבת בארלוזרוב והביאו עמם זרי פרחים רבים, מתנות, אביזרי תחפושת ותלבושות מצחיקות כדי לחלק לתושבי ולילדי היישוב איתמר.

החברים הגיעו לאיתמר, עברו בין בתי התושבים תוך שהם שרים שירי פורים, רקדו עם התושבים ועם הילדים ברחובות היישוב, וחילקו להם את משלוחי המנות את התלבושות ואת הפרחים.

הפעילים הגיעו לבית משפחת פוגל, עמדו דקת דומיה וקראו פרקי תהילים לזכר הנרצחים.

התושבים הופתעו מהביקור, הודו לפעילים הרבים וסיפרו על שגרת החיים ביישוב לאחר האירוע הקשה בסוף השבוע שעבר. הפעילים חיזקו ידי תושבי איתמר ואמרו להם: "כולנו מתנחלים. כולנו ישראלים", ו"עם ישראל כולו אתכם ועומד מאחוריכם" וביקשו לסייע בכל דרך שניתן ליישוב. משתתפי האירוע סיכמו עם התושבים כי ימשיכו לעמוד בקשר עם היישוב ועם תושביו – ללוות אותו לעודד ולחזק ולעזור בכל דרך אפשרית.

גם האירוע הזה – כמו הפגנות ההזדהות עם המתיישבים בצמתי ברחבי הארץ של 'ישראל שלי' – התארגן במהירות באמצעות דף הפייסבוק של התנועה.

רפאל טרבלסי מראשי תנועת "ישראל שלי" אמר לחברים בסוף האירוע: "היה מרגש לראות את מאות חברי ישראל שלי מכל רחבי הארץ שעזבו את החגיגות הפורים האישיות ובאו לחזק,לעודד ולשלוח מנות לתושבי איתמר ואף לשמח קצת את ילדיהם". אני רוצה להודות באופן אישי לכל אחד ואחת מהחברים והחברות שלקחו חלק באירוע החשוב הזה. ריגשתם, שמחתם והראתם לכולם את ישראל היפה, את ישראל שלי".

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מקורבי ברק : הוא לא יתפשר וימשיך בהקפאה

אריק זיו ויזר

משחזרים את כ"ט בנובמבר

אריק זיו ויזר

פרשת ויצא

אריק זיו ויזר

יפו. שבת בבוקר. או שמא נאמר שבת פיל בוקרה

אלי חזן

חיים ביבס: לעדכן את שכר המאבטחים באופן מיידי

הרויזיוניסט

מאות מול שגרירות ארה"ב: "הישראלים לא מוכנים להתאבד"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן