21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

תודה לשר הפנים גדעון סער וליועצו נתנאל

דווקא בימים טרופים אלו של לחימה נגד החמס וירי רקטות  המלוות באזעקות וחרדות

ראש עירייה בכל עיר  חייב להיות זמין  וקשוב לתושביו  ולהעלות את המורל שלהם דבר שלא נעשה באור יהודה כי באור יהודה יש הרגשה שראש העירייה נעלם , איננו.

 

ראיתי את מצוקתם את תושבי צפון אור יהודה בדף הפייסבוק “גם באור יהודה זכותי להיות מוגן”,

תושבי צפון אור יהודה הגרים בבתים שנבנו בשנות החמישים  ביקשו מרחב מוגן שישמש להם הגנה בפני הרקטות ו- 2 המקלטים היחידים הקרובים אליהם היו נעולים, כאשר אחד מהם בשימוש של הפיקוח העירוני. נשאלה השאלה על ידי גורמי פיקוד העורף מדוע התושבים לא מתקשרים לראש העירייה כדי שיפתח להם את המקלט? התשובה הייתה ראש העירייה איננו ומזמן כבר לא נראה כאתמול שלשום.

אחת מהיוזמות של דף הפייסבוק בשם סאלי יצרה קשר איתי וסיפרה לי על המצוקה והפחד שלהם ושבמוקד העירוני נאמר לה, שאת המקלט הסמוך לביתה לא יפתחו, ונשאלת השאלה מדוע? הרי המקלט תקין!  התשובה הנכונה היא, שהעירייה הפכה את המקלט למשרדי הפיקוח העירוני וכנראה שמעדיפה אותם מעל פני התושבים החרדים מירי הרקטות.

הפניתי אותם למשטרת ישראל כדי שתגיש תלונה נגד העירייה ואכן היא הלכה והגישה תלונה המקלט המשיך להיות נעול כנראה בגלל חבלי הבירוקרטיה או שלמשטרה אין את הסמכות להורות לעירייה לפתוח את המקלט.

החלטתי לעשות מעשה ולא איכפת לי שיכעסו כי קדושת החיים חשובה יותר מכל דבר אחר  ונתתי לה את הנייד האישי של שר הפנים גדעון סער ידידי  מזה  שנים האחראי על הרשיות המקומיות. ביקשתי שתסמס לו  ותספר על הבעיה המפחידה שלהם ועל המקלט שנבנה עבורם ושהעירייה מעדיפה שם את הפיקוח העירוני  ולא אותם התושבים הגרים בצמידות למקלט שהוא המרחב המוגן היחידי שיש להם .

שר הפנים עם כל הבעיות והדאגות שיש לו מול ראשי הרשיות במיוחד אלו שמקבלים את הנתח הגדול של הרקטות לא חשב לרגע ומיד החזיר לה  SMS שבו כתוב נתנאל יועצו האישי יחזור אליך. ואכן תוך דקות נתנאל  יוצר קשר עם סאלי מרגיע אותה ומבטיח שהנושא יטופל במהירות האפשרית  ססאלי חוזרת אלי אחרי חמש דקות ואומת לי שכל מיני אנשים (כנראה בעלי תפקידים) יוצרים איתה קשר ומבטיחים שהמקלט יפתח למען התושבים ואכן זה מה שקרה. לאחר יום פינו גם את המקלט השני שכנראה הפך למחסן ובזכות התערבותו של שר הפנים גם הוא נפתח לטובת התושבו שגרים מהעבר השי של הכביש. 

ומה שנשאר לי לומר זה תודה לגדעון סער שר הפנים ויועצו נתנאל איזק

איציק דדוש / חבר מרכז וסניף הליכוד  אור יהודה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יעקב פרץ ראש עירית קרית אתא מארח את שר הגנת הסביבה מר גלעד ארדן ושר החינוך מר גדעון סער

אריק זיו ויזר

סניף הליכוד פ”ת מבצע התרמה לאיסוף מזון עם אירגון לתת

אריק זיו ויזר

בוגי רומז: אולי ההקפאה תסתיים בתוך פחות מעשרה חדשים/מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

לא להכניס את מירי רגב (נסיכת הגירוש) לליכוד משה איפרגן

אריק זיו ויזר

הכנס של הכנסים

אריק זיו ויזר

האמת מאחורי המספרים/ מאת:חגי סגל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן