32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

תאי הליכוד לביא-גלעד מסכמים שנת פעילות מוצלחת בבית אב"א אחימאיר

לאחר שנת לימודים בה עסקו פעילי התאים הסטודנטיאליים של תנועת הליכוד בהחדרת ערכי הליכוד לקמפוסים השונים ברחבי הארץ,נפגשו כולם לסכם שנה באירוע אידאולוגי המחבר בין עבר להווה מפוארים.

 

 

כ-25 נציגים מכלל הקמפוסים ברחבי הארץ: אוניברסיטאות בר-אילן,תל-אביב,באר שבע,חיפה ונציגי המכללות  המרכז הבינתחומי בהרצליה,ספיר, מכון לב,מכון טל,גליל מערבי,הקרייה האקדמית אונו,המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון,עמק יזרעאל והאקדמית תל-אביב יפו הגיעו כדי לסכם שנה מוצלחת של פעילות "ליכודית" ברחבי הארץ.

את הערב העביר יוסי אחימאיר,מנכ"ל מכון ז'בוטינסקי ובעברו ח"כ ועוזרו של רה"מ לשעבר יצחק שמיר.

אחימאיר סקר את  מסלול חייו של אביו החל מראשית ימיו כנער ציוני ב"רוסיה הלבנה" (ביילורוסיה) דרך העלייה לארץ ישראל בכדי להגשים את החזון הציוני ועד לתקופת חייו כעיתונאי,פובליציסט ואחד ממנהיגי התנועה הריוויזיוניסטית במדינת ישראל לאחר הקמתה.

במהלך הערב סיפר אחימאיר בהרחבה על "פרשת ארלוזורוב" ועל עלילת הדם אשר בה הואשם וזוכה אביו במעורבות ברצח וכן על תקופת ילדותם של אחימאיר ואחיו כחברי משפחה של משפחת נתניהו בעקבות קשרי החברות בין שני אבות המשפחה ומנהיגי התנועה,אב"א אחימאיר ובנציון נתניהו ז"ל.

נציגי התאים האזינו בקשב רב לדבריו של אחימאיר וכן השתתפו רבות בדיון הפורה.

לאחר סיור קצר במוזיאון אשר מפעיל אחימאיר במה שהיה בית משפחתו בעשור האחרון לחייו של אב"א אחימאיר,כתבו הצעירים בספר המבקרים את התרשמותם מהמקום ומן הערב המיוחד שסיים שנה מוצלחת לתאי הליכוד בקמפוסים,עם המשך פעילות של אלה הקיימים ופתיחתם של 8 תאים חדשים ברחבי הארץ.

 

צעירי הליכוד ותאי לביא-גלעד ימשיכו לחזק את הקשר בין מורשת התנועה הריוויזיוניסטית לבין ההווה בפעילותם כנציגי תנועת הליכוד.

 

צעירי הליכוד מאחלים לכל הסטודנטים תקופת מבחנים קלה ומוצלחת !



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דבר יו"ר תא לביא לקראת הבחירות באוניברסיטה העברית מחר

אלי חזן

האם סורייה חוזרת לשלוט בלבנון תחת הכשר של סעודייה ?

אריק זיו ויזר

תא לביא בכנס עם בני בגין

אריק זיו ויזר

לביאת השקד בגלעד אשר בבר אילן

אריק זיו ויזר

תל חי הפכה למורשת של צעירי הליכוד

אלי חזן

קול קורא להתנדב ביום הבחירות ולעזור ללביא לנצח !!!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן