19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת: "אנחנו מחוייבים לספק לספורטאים הפראולימפיים את כל מה שנחוץ להם"

בנאום במליאת הכנסת אמרה השרה לבנת כי "המשרד פועל בשוויון וללא אבחנה בין הספורטאים האולימפיים לפר אולימפיים וכך הוא גם ימשיך לפעול". התמיכה המועברת להתאחדות ספורט הנכים גדלה השנה ביותר מ-30%. בשבועות הקרובים ייפגשו בכירי המשרד עם נציגי התאחדות ספורט הנכים והוועד הפראולימפי וידונו בדרכים לקידום הענף שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת: "אנחנו מחוייבים לספק לספורטאים הפראולימפיים את כל מה שנחוץ להם"
שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת, סקרה היום בנאום במליאת הכנסת את פעולות משרד התרבות והספורט בעניין תקצוב ספורט הנכים. השרה לבנת הקריאה את החלטת בג"ץ שקבע כי לאור פעילות המשרד, לא נדרשת התערבותו בעניין. " המשרד פועל בשוויון וללא אבחנה בין הספורטאים האולימפיים לפר אולימפיים וכך הוא גם ימשיך לפעול", אמרה השרה. בנוסף, במסגרת תקציב הספורט לשנת 2009, גדלה התמיכה המועברת להתאחדות ספורט הנכים ביותר מ-30%, לעומת שנת 2008.

שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת, במליאת הכנסת:

"אנחנו מחוייבים לספק לספורטאים הפראולימפיים את כל מה שנחוץ להם, ולספורט הנכים את כל מה שנדרש על מנת לקדם אותו. בשנת 2008 חילק משרד התרבות והספורט חמישה פרסים למדליסטים אולימפיים ופראולימיפיים, ללא אבחנה בסכומי הפרס בינם. השנה, בראשונה, יחולקו הפרסים לספורטאים פראולימפיים גם על זכיות באליפויות אירופה ואליפויות עולם.

השנה אושרה להתאחדות ספורט הנכים תמיכה של 1,530,750 ₪ לצורך ההכנות האולימפיות ללונדון 2012. זהו סכום גבוה יותר ממה שביקשה ההתאחדות בתחילת השנה. אישרנו השנה סכום של 333,193 ₪ לצורך ההשתתפות בשכר המאמנים הפראולימפיים. זוהי התמיכה הגבוהה ביותר שניתנה להתאחדות כלשהי בנושא שכר המאמנים. לצורך ההכנות לאולימפיאדה ב-2016 אישר המשרד השנה סכום של 140,764 ₪. בנוסף, תקצבנו את קרן מלגות הקיום לספורטאים נכים בסכום של חצי מיליון ₪. סכום זה שווה לתקצוב קרן המלגות של הספורטאים האולימפיים".

לאחרונה אושר בדירקטוריון המועצה להסדר ההימורים בספורט תקציב של כ-300,000 ₪ לוועד הפראולימפי. השרה ציינה כי היא תדון עם המועצה להגדלת תקציב זה. עוד תעניק המועצה השנה 4 מיליון ₪ לספורט הנכים, מתוכם 2.7 מש"ח להתאחדות ספורט הנכים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"אנחנו נעמוד על זכותה של ישראל להגנה עצמית במלוא היקפה"

אריק זיו ויזר

שטייניץ: "לפעמים יש לנו חלק באשמת ההשמצות עלינו"

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין לראש-הממשל​ה: "קיים לאלתר דיון במסקנות דו"ח אדמונד לוי"!

אלי חזן

ח"כ לימור לבנת מתכוונת לסיוע לאמנים במצוקה/ מאת: יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

הסביבה של נתניהו המתגבשת./מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין השתתף במצעד הישראלי בשדרה החמישית בניו-יורק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן