24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

שנה טובה למשק הגז של ישראל

שר האנרגיה יובל שטייניץ קורא לכל מי שספד למתווה הגז לבקש סליחה רגע לפני יום הכיפורים.  השמחה מגיעה לאחר חתימת עסקת יצוא הגז הישראלי לירדן. 

 

חתימה אשר מסירה את סימן השאלה האחרון שנותר מעל פיתוח מאגר הגז לוויתן, כך העריכו היום במשק האנרגיה. העסקה, בהיקף כספי עצום של 10 מיליארד דולר מאפשרת לשותפויות לוויתן לממן את פיתוח המאגר ולהתחיל בהזרמת הגז לחוף ב-2019, כפי שנקבע בתנאי מתווה הגז.

 

 

זהו עוד צעד משמעותי בפיתוח משק הגז של ישראל בעשורים הבאים.  בהודעתו לעיתונות

שר האנרגיה, יובל שטייניץ, בירך על ההסכם:

 

“החתימה היא הישג לאומי חשוב ביותר. זהו ציון דרך חשוב בחיזוק היחסים ושיתוף-הפעולה האסטרטגי בין ישראל לירדן ולאזור כולו. מתנגדי המתווה צריכים לבקש סליחה מעם ישראל ביום הכיפורים הקרוב. לו קמפיין ההטעיה ההזוי שהובילו היה מצליח, ישראל הייתה מאבדת את אחד מנכסיה האסטרטגיים החשובים ביותר. המתווה מוכיח את עצמו, כפי שאמרתי כל הזמן, ויוביל לפיתוח מהיר של מאגר לוויתן. זהו רגע היסטורי בו ישראל הופכת לראשונה ליצואנית של אנרגיה וגז טבעי. אין לי ספק, שהסכמים נוספים עם מדינות נוספות יגיעו בהמשך, ואיתם גם תגליות גז נוספות”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מהשאול ועד כאן – נאומו של יו”ר הכנסת בערב יום העצמאות

אלי חזן

הצעת חוק: הסכם הלוואה למשכנתא בבנק יימסר בשפת האם

אריק זיו ויזר

לראשונה הוקמה השדולה לקידום הבטיחות בישראל

אריאל אילוז

דברי יו”ר הכנסת, ראובן ריבלין, במליאה לזכרו של רבין ז”ל

אריק זיו ויזר

יריב לוין מוחה נגד סגירת לשכות ההוצאה לפועל

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת העביר מכתב הח”כים לאובאמה: הגיעה העת לשחרר את פולארד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן