19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

שימו לב לתא הליכוד באוניברסיטת אריאל

מאז תחילת הסמסטר פועל תא לביא גלעד באוניברסיטת אריאל ללא ליאות. עמיאל בונפלד וחובב אנגלסמן ממקימי תא לביא גלעד בקמפוס עמלים בגיוס פעילים , קידום מפלגת הליכוד ועבודה אינטסיבית למען חיזוק מעמדם של הסטודנטים.

 

 

לאחר מספר חודשים בלבד, הפך התא להצלחה מסחררת והוא מונה היום פעילים ותומכים רבים מקרב הסטודנטים באוניברסיטה.

התמיכה וההכרה בפעילותם המבורכת של החברים באה לידי ביטוי בכנס הפעילים המוצלח שיזמו חברי התא בקמפוס במעמדו של חבר הכנסת משה פייגלין.

באירוע נכחו כמאתיים איש. מעבר להכרתם של הסטודנטים הגיעו לחזק את הפעילות המבורכת פעילי ליכוד מובילים וביניהם ראש עיריית אריאל מר אלי שבירו וחברי מרכז מסניפי הליכוד באזור.

דוברי הכנס ביקשו לחזק את עמיאל בונפלד וחובב אנגלסמן וחברי התא בעשייתם המבורכת והתחייבו להמשיך לשתף פיעלות בעתיד זאת למען הסטודנטים, בנאומו באירוע ביקש עמיאל את תמיכת המכובדים והנוכחים וכן את עזרתם בקידום יוזמתם לחזק את הביטחון האישי של הנוסעים בקווי האוטובוס בציר מאריאל לתל אביב וכן מתל אביב לאריאל. כמו כן התחייב עמיאל להמשיך ולפעול בקמפוס ומחוצה לו בחיזוק וקידום מפלגת הליכוד למען הסטודנטים ולמען כל עם ישראל. הוא סיכם ואמר : “צעירי הליכוד ממשיכים בעשייה!”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סלפי עם השר חיים כץ

Gilad Trugbild

שאין לדנון : המרכז חייב לדון במצב העכשווי

אלי חזן

מושיקו מוביל ביום הראשון

אריק זיו ויזר

צעירות הליכוד מרימות את הכפפה

אריק זיו ויזר

פנייה לשר ארדן וקריאת יו”ר התא דור חרלפ לבחירות באגודת הסטודנטים

אלי חזן

צעירי הליכוד חיפה- דיון חברתי באווירה צעירה

אלי חזן
דילוג לתוכן