23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

שימו לב לשלומי בוכניק

מתעניינים במה שקורה בפוליטיקה של עיריית ירושלים וההשלכות שלה ? עקבו אחר שלומי בוכניק, שמקפיד לנתח בצורה מאוד מעניינת את המתרחש בעיר. ליכודניק מתרשם

 

להלן הפוסט האחרון שהעלה היום. מאוד מעניין :

 

המפץ הפוליטי של השמאל הירושלמי
1. בשבוע שעבר נפגשו יוסי חביליו ועופר ברקוביץ' לשיחה קשה. חביליו ביקש מעופר שיביט בעיניו ויבטיח לו שהוא מתכונן לקיים את ההסכם ביניהם. ברקוביץ' השפיל מבט.
2. חביליו יצא מתוסכל. הוא הבין שברקוביץ' מעוניין להיכנס לקואליציה, אבל כבול. הוא גם הבין שגם אם בהתעוררות יחליטו להיכנס לקואליציה, הם לא יתאבדו על קיום ההסכם איתו שמבטיח לו חצי סגנות.
3. במקביל, חביליו רואה שהקואליציה של ליאון מתגבשת להיות חרדית וימנית. הוא מאמין שבוחריו בחרו בו כדי להשפיע על החלטות ראש העיר. להבדיל מצעירי התעוררות, הוא מבין היטב שמעמדת האופוזיציה אין לחברי המועצה שום השפעה. החזון שלו הוא לשמור על ליאון מתוך הקואליציה.
4. גם משה ליאון מבין היטב את חשיבותו של חביליו בקואליציה. הוא יודע שבאופוזיציה היועץ המשפטי לשעבר, יכול להרעיש יותר מכל חברי התעוררות גם יחד. הוא גם מבין שהוא צריך מישהו שיילחם בעבורו בהתנהלות החרדית ובגדודי העסקנים שמקיפים אותו. חביליו עשוי להיות האיש של ליאון למשימות מיוחדות.
5 . כעת, המטרה של חביליו היא להוביל את גוש השמאל המצומצם שכוללת את סיעתו ואת מרצ. הוא שואף לחבר לשם גם את פלר חסן נחום וליצור כוח פוליטי משמעותי. במצב כזה, אין סיבה שמשה ליאון לא יעניק להם סגנות מלאה. חצי סגנות ראשונה בעבור חביליו וחצי סגנות ללורה ורטון.

6 כדי שהמהלך יקרום עור וגידים, צריך לעקוב אחרי ההתנהלות של התעוררות. אם עופר ברקוביץ' יודיע לחביליו כי פניו לקואליציה וכי הוא מחויב להסכם ביניהם, חביליו ייקח את הסיכון ויישאר באופוזיציה.

בכל מקרה אחר, יתרחש המהלך שהיה צריך להתממש כבר לפני הבחירות, וגוש השמאל יתאחד לכדי כוח חזק עם שיניים.

בוקר טוב וחג שמח

עקבו אחרי שלומי

https://www.facebook.com/shlomi.bouhnik



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הזמנה להשקה של פורום "אהבת ישראל"

מערכת ליכודניק

הסביבה מאוד חשובה. ביחוד ביו"ש

עינר אביב

"מאגר ה – DNA שהקמתי שוב מוכיח את עצמו"

אריק זיו

מפגן כוח למגזר הדתי לאומי בבית שמש

אלי חזן

הימין מגיש שנית את הלחי השניה !

משה איפרגן

סמינר הסברה ברוח ערכי הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן