20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

שטייניץ מסביר את מדיניותו אצל פעילים בשרון

השר שטייניץ התפנה מעיסוקיו, ירד לשטח ומצא שיש מי שמתחבר אליו שם. לא מעט

ביום חמישי האחרון ה-17 במרץ 2011 קיים שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, מפגש עם ראשי הסניפים, המזכירים וחברי מרכז של הליכוד באזור השרון.

בכנס, שאירגן יו"ר סניף הליכוד ברעננה אילן כהן, השתתפו כ-100 אנשים. בין הנוכחים נראו חברי מועצת העיר ברעננה משה הרשקוביץ ושוש לוין, שלמה מדמון מכפר סבא, מתי יצחק המשמש כיו"ר סניף בראש-העין, אילן בידני שהוא יו"ר סניף הליכוד בהוד-השרון. עוד נכחו בכנס אהרון גוזלן מבאר-יעקב, שלמה צוויפלר המשמש כמזכיר סניף הוד-השרון, ארנון מינס המכהן כחבר מועצה במועצה האזורית לב-השרון וכן בתנועת המושבים, דוד כהן מסניף פתח-תקוה ושבתאי יוסף מסניף חולון. 

ד"ר שטייניץ פרס בפני הבאים לכנס את משנתו הכלכלית והסביר כיצד מדינת ישראל התמודדה טוב יותר עם המשבר הכלכלי העולמי והציגה נתוני צמיחה מרשימים בשנת 2010.

ד"ר שטייניץ ענה במהלך הערב לעשרות שאלות של חברי הליכוד שהגיעו לכינוס שהתקיים באולם האירועים "לב הפארק" ברעננה. בין היתר הסביר שר האוצר שטייניץ את עמדתו ביחס לשביתת העובדים הסוציאליים, מס הבלו והסערה הציבורית שחולל לפני כחודשיים.

שטייניץ טען כי ממשלת הליכוד הצליחה לחולל שינוי גדול ואמיתי בכל הנוגע להיבטים כלכליים-חברתיים "לפני שנתיים קיבלנו את כלכלת ישראל לידיים כשהיא נתונה במשבר מתמשך עם חששות אמיתיים לפיטורי רבבות ישראלים ממקום עבודתם, כניסה למיתון ואפילו דעיכה של המשק הישראלי. לעומת זאת, שנתיים אחרי המשק הישראלי מציג נתוני מאקרו כלכלה מהמובילים בעולם המערבי. העובדה שהצלחנו למנוע אבטלה המונית ויצרנו למעלה מ-120 אלף מקומות עבודה חדשים בשנת 2010 היא הישג אמיתי של הממשלה הנוכחית ועל הליכוד כולו להתגאות בכך".

שר האוצר שטייניץ עידכן את באי הכנס גם על המהלך להעברת חוק ששינסקי בכנסת וכן את תכניות האוצר לחולל מעגל צמיחה חדש תוך צמצום פערים בחברה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השרה לבנת מחזקת את המוזיאונים ביהודה ושומרון

אלי חזן

איך עושה זחליל?

אריק זיו ויזר

השר סילבן שלום עושה סדר

Gilad Trugbild

רה"מ בירך את השר אדלשטיין לרגל 25 שנה לשחרורו מהכלא הרוסי

אלי חזן

יעלון והפוליטיקה החדשה

אלי חזן

ארדן ממנה את שאול גולדשטיין למנכ"ל רשות הטבע והגנים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן