20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יח"צ
סניפי הליכוד

שבתאי צור קורא לאשקלונים להתלכד תחת מנהיגותו מאת:אלי ונונו

יח
הקבוצה של שבתאי צור

שבתאי צור קיים מפגש עם הנהגת תנועת הליכוד באשקלון, במלון הולידי אין, לקראת הבחירות לסניף הליכוד שיתקיימו ב-31/1/2012.

שבתאי צור עומד שנים רבות בראשות הליכוד באשקלון ונמצא בקשר הדוק וישיר עם צמרת הליכוד, שריה והעומד בראשה, ראש הממשלה – מר בנימין נתניהו.

במשך שנים רבות מילא צור שורה ארוכה של תפקידים עירוניים וממלכתיים.

כיום, הוא מכהן כיו"ר סיעת הליכוד בעיריית אשקלון וכיו"ר דירקטוריון נמל אילת. בעבר, כיהן שבתאי צור כשגריר מדינת ישראל בגאורגיה וכראש עיריית אשקלון.

במפגש השתתפו כל ראשי הקבוצות התומכות  בשבתאי צור כמועמד האולטימטיבי לראשות הליכוד באשקלון, וכן, חבר מועצת העיר, מישל בוסקילה.

מפגן התמיכה היה גדול ולמפגש הגיעו, בין השאר,  פעילי ליכוד ותיקים בעיר, כמו אלי שבי, עו"ד דב גלבוע, עו"ד בני הנר, רימונד ברששת,  אבשלום דנוך, משה שימריז, חיים אלישע, שלום צור, יצחק אטיאס  ואבי בוסקילה.  כמו כן, הגיעו אנשי עסקים ואקדמאים בעלי השפעה, כמו צביקה בן שבת, רפי חסן, רו"ח דניאל חזות ושבתאי מירילאשווילי. בכנס לקחו חלק גם  אנשי התעשייה הצבאית וביניהם חיים כהן, חיים מנצורה ושלמה ג'דידי,  נציג העדה האתיופית אלימלך ממו, ונציגי העולים מחבר העמים אנטולי כצנלסון, מילה בקר ודינה קריביצקי.

"אני קורא לכולם להתאחד סביב הקבוצה שבראשה אני עומד",  אמר שבתאי צור במהלך המפגש וביקש מכל המועמדים להתלכד סביבו. כן אמר כי  "זה הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לסניף המקומי ולליכוד".

שבתאי צור נהנה מתמיכת רוב מוחלט של מתפקדי הליכוד באשקלון.  מאות מתפקדי הליכוד שעד היום התלבטו, החליטו לאחרונה להצטרף למחנה צור ולמועמד המוביל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אפרתה זה כאן

אריק זיו ויזר

בוגי: רבין לא היה "אוסלואיסט" /מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף עפולה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

פ י צ ו ץ : מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

כבר מערבבים את קדימה ?

אריק זיו ויזר

מעוז הליכוד התעוררות בירושלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן