26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

שביעות הרצון של ח"כ השכל

ח״כ שרן השכל, חברת ועדת חוץ וביטחון ויו״ר השדולה לרפורמה באונר״א מתייחסת לפרסום בחברת החדשות אמש, על כוונת האמריקאים לבטל את הפליטות ולעצור את התקציב לאונר״א:

״אונר״א מנציח את מעמד הפליטות, מגדל דורות על גבי דורות של פליטים ולמעשה חוטא בתפקידו המקורי- לפתור את בעיית הפליטים. ההגדרה של פליט לפי הארגון אינה דומה לשום ארגון אחר בעולם.

כשהקמתי את השדולה למאבק בצביעות של אונר״א, ביטול הגדרת הפליטות הייתה אחת מהמטרות המרכזיות שעמדו לנגד עיני. דיברתי בפני שגרירים וחברי פרלמנט מהמדינות התורמות והצגתי בפניהם נתונים ועדויות המגבות את הטענה שאונר״א מעביר את מעמד הפליטות בירושה, תומך בטרור ומזרים כספים להסתה ושנאת ישראל.

טוב יעשה הממשל האמריקאי אם אכן יודיע על ביטול הגדרת הפליטות ועל עצירת התקציב לארגון. טוב יעשו מדינות אחרות אם ילכו בעקבות האמריקאים. לאחר שטראמפ הוריד את ירושלים משולחן המשא ומתן, תוסר גם זכות השיבה. כך יצטמצמו תירוצי סרבנות המשא ומתן של הפלסטינים והם יאולצו לשוב אל השולחן.״



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מהפכה שתוצאותיה נחרצו מתחילתה

מנדי ספדי

הכנסת מתחברת : מיומנו של יועץ יו"ר הכנסת

אריק זיו ויזר

אקוניס עם השומרונים בשומרון

אריק זיו

יחס ז'בוטינסקי לדת ומדינה

זאב בן יוסף

צעירים? מוזמנים להרמת כוסית של מטה הסברה צעירה בחמישי הקרוב

עינר אביב

איך משכנעים אנשים להצביע מח"ל

ליכודניק
דילוג לתוכן