26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
אברהם פריד

שבוע של חגיגות

הפריימריז בליכוד, פרישת ברק, חזרת לבני, עיתונאים בפוליטיקה, יאיר לפיד ופריימריז בעבודה – שבוע עמוס בהחלט, אברהם פריד עושה סדר

 

זה התחיל ביום ראשון, היום לו ציפו מועמדי הליכוד ומתפקדיו, רק שהאיש המסתורי מהמחשבים הוסיף יום נוסף יום של מתח, והמשך פעילות שהחלה בקלפיות, למעט הפיצולים בקבוצות החיפאיות הסביבה הייתה דווקא שקטה ורגועה, וכך כמו כל מציאות בחיים, מי שחרשו זרעו והשקו, הם גם שקצרו את פירות עבודתם והגיעו לצמרת בזכות עצמם קודם, ועם קצת עזרה מחברים….. כל הכבוד, מגיע לכם, מברוק!!!

 

בינתיים הברק תפס כותרת כהרגלו להפתיע ושלום על מפלגת "עצמאות".

 

ציפי לבני אשר סיימה את ההתלבטויות החליטה סוף סוף להקים לה גם מפלגה משלה יעני "התנועה" שתבנה בשבוע הקרוב על הריסות קדימה שמתאיידת ולקט של שמות שנזרקים לחלל.

 

יאיר לפיד, האיש בשחור מתחיל להבין שיפה זה לא מספיק כי יש גם מציאות שמורידה אותו כל יום אליה ועד שילקט את המשך רשימתו גם הוא ישב על הספסל. יתרת העיתונאים שלא הצטרפו ללפיד הם כעת ברשימה של שלי יחימוביץ והעבודה רשימה מטעם הגושים שלי יחימוביץ ועמיר פרץ שאף הצהיר עם בחירתו שהוא שואף לכבוש את תפקיד היו"ר, דחילק עמיר תן לשלי סיכוי וזמן עד לבחירות שתרגיש בוסית!

 

בינתיים עקב גיוס חרום לכנסת יש מחסור חמור בעיתונאים ואנשי תקשורת, גם זה לטובה, פחות יפחידו אותנו ופחות יברברו לנו……



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניפגש בנובמבר

אריק זיו ויזר

טלפון ראשון מביבי

אלי חזן

לא שלום ולא נעליים.

אריק זיו ויזר

דלק הלוואה וחיסכון

ארנונה למתים

אלי חזן

דלק הלוואה וחיסכון

דילוג לתוכן