32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

"רק השתעשעתי"

צדוק כהן, ליכודניק ותיק ומושרש בתנועה, גרף 1460 קולות עם מינימום השקעה על משבצת מישור החוף. הוא מבקש להביא זאת לתשומת ליבו של ראש עיריית חדרה – חיים אביטן.

 

 

אמנם, רק במקום השני, אבל צדוק כהן יכול לרשום לעצמו הישג משעה שגרף 1460 קולות תוך ניהול קמפיין קצר במיוחד. למרות שלא ניצח הוא מרוצה מהתוצאות. זאת, בעיקר לאחר הבחירות לועידה ששם הצליח ליצור מהלך חסר תקדים בשעה שבחירות חוזרות נקבעו לראשונה בחדרה לאחר מאבקו של של כהן בחיים אביטן. יותר מכך, בחדרה עצמה קיבל כהן יותר קולות בצורה משמעותית ממועמדו של ראש העיר והוא הוכיח כי המאבק נפתח מחדש. 359 קולות שבהם זכה בחדרה לעומת 248 של מתנגדיו יעניקו לו כוח.

 

מי שניצח במחוז היה פרופסור אבי שמחון. צדוק חש מבוכה קלה ואומר : "אני ממש מתנצל בפניו. לאחר הבחירות הייתי אמור להתקשר אליו ולברך אותו. הוא מועמד ראוי והוא ניצח. לא יצא להתקשר אליו אז הוא התקשר אלי. אני מקווה עבורו שהליכוד יגרוף כמה שיותר מנדטים על מנת שנראה אותו שם".

 

צדוק, 1460 קולות. איך הצלחת כל כך ? מאיפה הבאת אותם ?

"מה שאתה צריך לשאול, בנוסף לשאלה המורכבת שלך, הוא תוך כמה זמן עשית את זה? ואני אשיב לך שעשיתי זאת תוך קמפיין שנמשך 10 ימים בלבד. זאת כאשר החברים הטובים שלי, אשר חלקם לא בפוליטיקה, השתוממו ולא הבינו מדוע עשיתי להם זאת במובן שהם כבר התחייבו לאחרים. חלק נאלצו לכבד התחיבויות וחלק ביקשו מאלו שהם שהתחייבו להם לוותר על ההתחיבות. אני בכלל אמרתי להם שאני עושה ספורט".

 

מה גרם לך לרוץ ?

"בכל אשמים אריק זיו ומשה איפרגן. הם אמרו לי "תשתעשע". אז באמת השתעשעתי. שים לב, בנתניה לא הייתי פיזית. גם לא בכפר סבא ולא ברמת השרון ובכל זאת כמעט וניצחתי. אני מניח שאם הייתי עושה קמפיין שנמשך עוד 10 ימים הרי שהייתי מנצח".

 

ואם היית נבחר, מה היית רוצה לעשות במיוחד ?

"הייתי רוצה לעסוק אך ורק בנושאי רווחה".

 

זהו?

"זהו. לא בשום דבר אחר. אני מומחה בנושא הזה. לא בביטחון ולא ביחסי חוץ. רווחה וארץ ישראל כמובן".

 

כהן ידוע בקרב פעילי הליכוד. הוא פעיל התנועה כבר מספר עשורים, עמד לצידו של בנימין נתניהו בשעות הקשות של הליכוד באופוזיציה והיה מהפעילים הבולטים שלחמו בתוכנית ההתנתקות. אין תימה שמפוני גוש קטיף המליצו עבורו בלב אוהב.

 

ראש הממשלה הצהיר שהוא מקבל את פתרון שתי המדינות.

"התנגדתי תמיד לעניין הזה וזו עמדתי גם כיום על אף עמדת ראש הממשלה. אם הייתי בכנסת הייתי מגדיר עצמי מורד כשם שמרדתי באריק שרון, עמרי שרון ושלומי עוז ז"ל שניסו לשכנעני בכל דרך לתמוך בהתנתקות. הם ניסו לפרק את החוליות – אני, אורי פרג' ואחרים ולא הצליחו".

 

אתה מתמודד בפעם הבאה ?

"אומר לך את האמת – אינני יודע. גם הפעם חששתי לעשות זאת. זאת משום שאני אדם מבוסס וחיי נוחים ואני שומר על אמת וכבוד. תראה למשל בחדרה ובפרדס חנה. ניצחתי שם בגדול. אבל אינני בנוי לזה וזה היה קשה פיזית ונפשית. גם המשפחה אמרו לי שזאת תביעה והקרבה. גם המתמודדים מולי השקיעו הון רב לעומתי".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ידיעות חיפה : יוליאנה אליעזר תתמודד על משבצת העולים

אלי חזן

"כשקטי עלתה על הבמה הרגשתי שבא לי לבכות"

אלי חזן

מספיק עם הפצת השמועות

אלי חזן

על עמיחי גרינולד מועמד הליכוד במחוז דן: רהוט, דעתן, איש חינוך, נאמן הארץ.

אלי חזן

ברם המנכ"לות החשובה – ראיון עם אריק ברמי

אלי חזן

מיומנה של פריימריסטית

אלי חזן
דילוג לתוכן