26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
פלאש 90
הכנסת

ריבלין שיגר מכתב ברכה לעמיתו המצרי

פלאש 90
רובי עם פטיש היו

יו"ר הכנסת לנשיא הפרלמנט המצרי הנכנס: "האומה המצרית חותרת באומץ לעתיד טוב יותר; בשאיפה שנעלה יחד על הדרך המובילה לביסוס השלום וליחסי שכנות טובים"

יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין שיגר היום, (א), מכתב ברכה לעמיתו המצרי, חבר מפלגת האחים המוסלמים, Dr. Mohamed Saad El-Katatni, לרגל כניסתו לתפקיד נשיא הפרלמנט. במכתב ששיגר הבוקר, כתב ריבלין: "בשם הכנסת, הפרלמנט הישראלי, אני חש זכות ואף כבוד לברך אותך על בחירתך לתפקיד יו"ר הפרלמנט המייצג את הריבונות והעוצמה של העם המצרי".

במכתבו ציין ריבלין כי: "אנו שנינו בנים לעמים עתיקים, הגאים במורשת הרוחנית והתרבותית שלהם. בעת שהאומה המצרית חותרת באומץ לעתיד חדש וטוב יותר, אני מביע את תקוותם של הישראלים, שנעלה יחד על דרך המובילה לביסוס השלום ויחסי שכנות טובים". ריבלין חתם את המכתב בהבטיחו לעמיתו המצרי שיתוף פעולה מלא.

ריבלין הביע תקווה, שגם יו"ר הפרלמנט המצרי הנכנס יענה בחיוב לאפשרות שיגיע לישראל ויבקר בכנסת, כפי שהביע נכונות גם קודמו בתפקיד, ד"ר פתחי סרור. כזכור, בעת ביקורו במצרים לפני מספר שנים, הזמין יו"ר הכנסת ריבלין את סרור לבקר בישראל, וזה נענה בחיוב להזמנתו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שאמה הכהן : "אנו רואים הסתת חינם כנגד הממשלה"

אריק זיו ויזר

הליכוד על תכנית האוצר- תכנית קטנה למשבר גדול

אריק זיו ויזר

ועדת השרים אישרה: קנסות היציאה מחברות הסלולר יבוטלו

אריק זיו ויזר

עלילות רגב בעיר הבירה

אריק זיו ויזר

כץ נגד שאמה, שאמה נגד כץ – סיבוב שני

אריק זיו ויזר

ועדת חוץ וביטחון דחתה את בקשתו של ברק למימון פקחי הקפאה נוספים

דילוג לתוכן