25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
אבל בליכוד

ריבלין על רון נחמן: ” ציוני דגול חולם ומגשים”

כך ספד היום (א’) יו”ר הכנסת לראש עיריית אריאל, רון נחמן ז”ל, והוסיף “זן נדיר, מהציונים הדגולים שלא רק חלמו אלא גם הגשימו”

 

יו”ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין השתתף היום (א’) בלווייתו של רון נחמן ז”ל, ראש עיריית אריאל, וספד לו: “רון, היית זן נדיר צאצא לבוני הארץ. עבורך, חזון נבחן ביכולת להגשים אותו. ידיך שילבו בין חלום לריאליה, במעשיך לימדת אותנו פרק בהלכות ציונות: אם תרצו -אין זו אגדה. יש אנשים שחולמים חלומות רבים, ולא מגשימים אפילו אחד; לך היה חלום אחד, שהגשים את חלומם של רבים, משימת חיי, כך אמרת, היא להתמסר לאריאל לבנות אותה כעיר. אני צריך לטפח אותה, להרחיב את גבולותיה, להביא אליה עוד עשרות אלפי תושבים חדשים, לייסד בה היכל תרבות ולהקים בה אוניברסיטה. לבנות אותה כעיר גדולה, עיר ישראלית חדשה, שתשרת את כל תושבי הסביבה,  ערבים ויהודים.”

 

ריבלין הוסיף כי רון נחמן היה : “מאותם המגשימים שבנו את הארץ מתוך אהבה ואמונה. רון לא בנה את הארץ מתוך רצון לפגוע באוכלוסייה אחרת, לא בחמסנות או בקריאת תגר. רון בנה את הארץ בשליחות העם כולו  על דעתם של כל ממשלות ישראל. הוא זכה להערכה כסמל לאדם שנאבק להגשמת החלום הציוני במיטבו”.

 

ריבלין סיים את דבריו ואמר: “רון. חבר אהוב, איש אמת. המאבקים הטביעו את חותמם ונתנו את אותתם בגופך; במאבק האחרון, על חייך – נפלת. בעוד דקות מעטות, תעטוף אותך האדמה שכל כך אהבת שכל כך התמסרת לה, ואנחנו ניפרד ממך לתמיד. אבל, אריאל שלך תישאר איתנו מלווה בקיומה והתעצמותה, את זיכרונך, את חייך. את נר הנשמה לחייך הדלקת אתה ואנחנו נשמור עליו שלא יכבה שיאיר ויזרח בתולדות הציונות ושיבת העם לארצו.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיעת הליכוד ברעננה משתתפת בצערה של משפחת גולדשטיין

אלי חזן

האזכרה לאברהם אפל

הכנסת ספר האחדות, לעילוי נשמת גיא שימחי הי”ד גיבור ישראל

אריק זיו ויזר

ברוך דיין האמת

אריק זיו ויזר

מפלגת הליכוד ברעננה מבכה את מותו הטראגי של שלמה רודד ז”ל

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של עטא פרחאת בשל מות אימו

אלי חזן
דילוג לתוכן