20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ריבלין ייתכן שבעתיד נצטרך לשקול רגולציה הדוקה יותר על הקרנות והקופות

לקראת הדיון על החיסכון הפנסיוני בו. כספים מחר, הודיע ח”כ ריבלין כי הליכוד יתמוך בהסדר להגנה על קופות הגמל כפי שהציג האוצר:
לדבריו: “הסדר כזה צריך להתחשב בגילם של החוסכים מחד, אך מאידך לקחת בחשבון את העובדה הפשוטה, שכאשר התשואות היו חיוביות המדינה לא התערבה, ובסיכום רב שנתי, הן נותרו רווחיות”.
ריבלין אמר כי “צריך להתייחס להסדר זה כהוראת שעה ותו לא. אין לנו שאיפה לייצר ערבות מדינה לטווח ארוך, כדי לא להגביל את רמת התשואה ואת רצונם של החוסכים בימים כתיקונם. צריך לדעת, שמעבר לדאגה לעתידם של החוסכים המבוגרים, התוכנית הזו נועדה להשקיט את התזזית בשוק ההון ולמנוע את קריסתו בעקבות משיכות מבוהלות ולא מבוקרות”.
ריבלין הוסיף כי “לאחר התייצבות המצב הכלכלי הגלובלי, מחוייבת הממשלה הבאה, לבחון את הרגולציה הקיימת בשוק קופות הגמל והפנסיה, ולוודא שההסדרים שהיא מפעילה אכן מבטיחים את כספי החוסכים באופן מקסימלי, ולא מכילים עיוותים וניגודי עניינים שמסכנים למעשה את עתידם, כפי שאנו רואים כעת. בהחלט ייתכן שיש צורך ברגולציה הדוקה וקפדנית יותר על הקרנות והקופות, אולם בשלב זה, יש לאשר את התוכנית להתמודדות עם המשבר בטווח הקצר”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

” הממשלה מנציחה את הפערים החברתיים והמצוקה בפריפריה”

אריק זיו ויזר

בגין היטיב עם העם. אקוניס ממשיך את דרכו

אריק זיו ויזר

האוצר הודיע ש-75 מש”ח יושבו לסל התרופות

אריק זיו ויזר

יו”ר הקואליציה נגד שר הביטחון

אריק זיו ויזר

סגן יו”ר הכנסת פייגלין: “אני עומד מאחורי כל מילה בעניין שראל, מוכן להסיר את חסינותי.”

אלי חזן

העצמאות של קיש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן