20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

רועי אלון מתמודד לנשיאות ותומך במושיקו פסל

רגע לפני הבחירות הדרמטיות לצעירי הליכוד, רועי אלון אחד מעמודי התווך של הצעירים בירושלים יושב איתנו לשיחה אחד על אחד

 

רועי נולד בשנת 1986, בשכונת קרית יובל בירושלים לבית ירושלמי מסורתי. מגיל קטן גדל על יסודות הליכוד וחונך על פי עקרונות זאב ז'בוטינסקי ותנועת בית"ר. "אני זוכר משפט אחד של ז'בוטינסקי שחקוק לי בראש", מספר השבוע אלון. "הוא אמר: 'אם טובה ואם רעה, אם קלה ואם קשה, אם זולה ואם יקרה, זוהי ארצי'. ודווקא בימים בהם יש מאבק חסר תקדים בהיקפו על יוקר המחיה, שהוא מוצדק בעיקרון, קשה לשמוע על אנשים שרוצים לעזוב את הארץ, כי במקום אחר יותר נוח לחיות, לדבריהם".

אלון, פעיל ליכוד מבטן ומלידה לא שוקט על השמרים, בימים אלה הוא נערך לבחירות בצעירי הליכוד יחד עם שותפו הפוליטי מושיקו פסל, 26, שמתמודד לתפקיד יו"ר הצעירים הנחשק. "הוא האיש הנכון בזמן הנכון, מנהיג קבוצה שעושה פעילות נרחבת בכל רחבי הארץ", ממשיך ואומר אלון. "אין לי כל ספק שהוא ייבחר בענק לתפקיד".

נדיר למצוא בפוליטיקה, פרגונים הדדיים, במו המקרה הנוכחי. אלון לא מפסיק להרעיף מחמאות על פסל הצעיר. לטענתו, השינוי העתידי צריך להגיע דווקא מהצעירים. "יש לצעירים כוח בל ישוער", מסביר אלון. "הם העתודה הפוליטית של המחר, העתודה הניהולית של המחר. אני רואה כמה הצעירים היום מתקשים לסגור את החודש, כמה מחבריי הקרובים נאבקים בנטל, מממנים משפחה עם שני ילדים ולומדים איתי במקביל תואר שני במנהל עסקים. מושיקו, רגיש למצוקות, הוא מלח הארץ, הוא מה שמכנים 'אחד משלנו'. ואין לי כל ספק שהוא יגיע רחוק אבל אנחנו עכשיו צריכים לתת לו את הכוח, לתת לו המנדט לייצג את הצעירים של מפלגת השלטון בכבוד".

אלון עמוד התווך בקבוצה של פסל, יתמודד לנשיאות צעירי הליכוד, "לומר לך את האמת, אני פחות מוטרד מהבחירה שלי – במלוא הכנות, אני רוצה לראות את מושיקו נכנס – כך אוכל לדעת שמי שמחזיק במפתחות הצעירים במפלגה, באמת ראוי להחזיק בהם".

 

רועי, דמות מוכרת בנוף הירושלמי, למד בביה"ס התיכוני היוקרתי בויאר בירושלים ובמהלך שירותו הצבאי שימש במדריך בחטיבת התקשוב על יחידת המחשבים. הוא משרת פעיל במילואים ומשמש בתפקיד המאתגר כמהנדס בגדוד חילוץ והצלה של פיקוד העורף. אחרי הצבא, החל ללמוד הנדסה אזרחית באוניברסיטת אריאל, ובמקביל שילב את קורס אינטנסיבי לפיקוח על תשתיות, גשרים ומנהרות. בימים אלה, הוא מנהל פרויקטים משמעותיים בחברת הנדסה גדולה שמטה החברה שלה ממוקם בירושלים. "אני מרגיש חלק מבניית ארץ ישראל", אומר אלון בחיוך. "תרתי משמע. מגיל קטן נלקחתי לאתרי בנייה ע"י אבי ומשם רכשתי את הרצון לבנות מתוך ציונות בניית הארץ ומילוי אתגר היצירה.  אני יכול לומר לכם שאין כמו להתחיל פרויקט משלב התכנון,לעבוד שעות רבות , לוודא שכל הפרטים הקטנים סגורים, לפקח בשטח על הנעשה ולראות את כל מה התכנון קורם עור וגידים. וכן השלב הסופי של הפרויקט, סיפוק אדיר בפני עצמו".

 

רועי לא הסתפק בטייטל המהנדס, ובימים אלה הוא סטודנט לתואר שני למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למנהל. "אני בגישה שתמיד צריך ללמוד", ממשיך אלון. "לא משנה באיזה שלב אתה בחיים".

 

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מחווה ברשת: צעירי הליכוד מצדיעים לחיילי צה"ל

אריאל אילוז

ארד ואדלר – הביתה מאת : ארז תדמור

אריק זיו ויזר

מחר יום ב' בני בגין באוניברסיטה בירושלים

אריק זיו ויזר

ניצחון מוחץ לרשימה המרכזית בבחירות למוסדות "המייסדים"

אלי חזן

שבוע מודעות פוליטית באוניברסיטת תל-אביב -המטרה: הקמת תא "הליכוד" במעוז השמאל /מאת :עומרי אקוניס

אריק זיו ויזר

המירוץ ליו"ר מועצת צעירי הליכוד מתחמם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן