25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

רוני רומנו – “רווח IN כרמל OUT”

החייל הנאמן של כרמל, רוני רומנו, נטש אותו והעיר רוחשת וגועשת. מוקדם יותר החודש ביקש רומנו להזמין את כרמל לחתונת בנו, אולם לפני מספר ימים, רומנו הוא הודיע לכרמל כי הזמנתו לחתונת בנו בטלה ומבוטלות והוא אינו רצוי באירוע.

בין שלל הסיבות לצעד זה הייתה מחאה של פעילים מרכזיים ברמת גן אשר התרעמו על רומנו שהזמין את כרמל. אולם כרמל שמאה על פי החשד רצה לנצל את האירוע האישי כדי להתניע את המרוץ שלו לראשות העיר רמת גן. כוונתו זו גרמה לתרעומת בקרב פעילים רבים לאחר שרבים מהם נטשו בזעם את מחנה כרמל וחברו למשה רווח בעקבות היחס המזלזל לו הם זכו מכרמל.
ניכר איפה כי כרמל אוכל את הדייסה שהוא עצמו בישל. ואין זו הפעם הראשונה. בבחירות האחרונות לראשות העיר הקים מחנה גדול אשר יכול היה להביא למהפך ברמת גן. אך יחסו המזלזל והבוטה כלפי אנשים רבים תמכו בו הוביל לכך שממועמד מוביל בפער של ארבעים אחוז יותר על יתר המתמודדים, נכשל, כרמל כישלון חרוץ ומביך והפסיד בפער של כ20 אחוזים על פני יריבו.
זאת ועוד, נראה כי ניסיונות הגישוש של כרמל להיכנס למרוץ לראשות העיר לא יניבו פרי ואם יבחר להתמודד לראשות העיר צפוי כי יושפל עוד יותר. וזאת משתי סיבות עיקריות: הראשונה, רווח כדמות חברתית מובילה בעיר, ביצע מפקד גדול בעיר ברמת גן והוא מוביל בסניף הליכוד. והשנייה, היא העדר התמיכה של מפלגת הליכוד במועמד שבגד במפלגתו כאשר קיבל עליו ברצון רב ובחפץ לב תפקיד שגריר משר החוץ דאז אביגדור ליברמן, מה שאפשר לליברמן להכניס לכנסת מועמד נוסף ממפלגת ישראל ביתנו על חשבון מפלגת הליכוד.
אין ספק כי מעשיו של כרמל הם שהובילו ללחץ על החייל שלו רוני רומנו לבטל את ההזמנה של כרמל לחתונה של בנו. ורומנו שלא רצה להעיב על השמחה באירוע, הודיע לכרמל כי הוא אינו רצוי, והזמנתו בטלה. מה שבטוח שיהיה מעניין בחתונה אם נראה שם את יריבי כרמל.

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/340160703″ params=”color=ff5500&auto_play=true&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true” width=”100%” height=”450″ iframe=”true” /]



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מתי לפיד יהיה ראש ממשלה?

מערכת ליכודניק

המשחק הכפול של אלקין: תומך בנתניהו – עוזר לסער

אריק זיו

ערב נשים דתיות תומכות ליכוד בגבעת שמואל

מערכת ליכודניק

ד״ר אדי כהן הגיש מועמדותו לפריימריז בליכוד

מערכת ליכודניק

יו”ר הכנסת לנשיאת העליון: אין בסמכות בימ”ש להתערב בחוקי יסוד

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל

ח״כ רגב: בנט מפוחד וחסר ביטחון

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן