32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
אברהם פריד

רובי של כולנו

ועידת הליכוד – רשמים ורובי ריבלין סמל הליכוד

 

הרגשתי משב רוח מרענן הפעם בכינוס מרכז הליכוד השבוע ובטח לא רק בגלל ביתן 15 המרווח שבמרכז הירידים שצויד כהלכה ע"י מינהלת התנועה שהכיל את אלפי חברי המרכז שהתגודדו כמוני במפגש מרגש, כמו בימים הטובים בליכוד מסביב לנבחרינו, מלאי אהדה שהורעפה עליהם בשפע עם הרבה חיבוקים ונישוקים, נבחרינו, אהבו כל רגע מהמפגש האוהד הזה!! היו שם גם המתמודדים החדשים שמפלסים דרכם, מי בהיסוס מי בביטחון לרשימה הבאה. חלקם מוכרים עם קבלות של עשייה, אחרים עם לא מעט תארים, מלאי תקווה ורצון להצליח!

ראיתי את האהדה שהרעיפו על חברינו כחלון, כמו רצו להיפרד מקרוב משפחה לפני נסיעה ארוכה, למרחקים…. נסיעה מוקדמת ביותר לטעמי……

ראיתי גם את גלי האהדה וההערצה כאשר קיבלו את סילבן שלום, ישראל כ"ץ, גדעון סער, גלעד ארדן, איוב קרא, מירי רגב אקוניס ואחרים……….נכון הייתה שם התרגשות!

ראיתי גם את האהבה החמה והלבבית שהורעפה מכל קצות האולם על חברינו הבוגר, המנוסה הוותיק שבקרב מנהיגינו יו"ר הכנסת ראובן ריבלין, "רובי" בפי כולנו ואכן זו אהבה אמיתית מהלב, כמוהו, שאמורה לבוא לידי ביטוי בכל רשימות המומלצים באשר הם, בחודש הבא,שלא נשכח חלילה את סמל הליכוד, את "רובי"!

לא ראיתי לצערי את מנהיגנו וראש ממשלתנו בנימין נתניהו, ביבי אשר שמע לעצת אחיתופל ולא הגיע אלינו הפעילים לביתן 15 מקום בו היה נישא על כפיים ע"י קהל אוהד ואוהב, חבל!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניפגש בנובמבר

אריק זיו ויזר

תורידו לי את לחץ הדם

אלי חזן

חנן, ציפי וזועבי.

אריק זיו ויזר

סכנין. קטאר. ירושלים

אלי חזן

חגיגת יום ההולדת שלי

אלי חזן

שבוע של חגיגות

אלי חזן
דילוג לתוכן