26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

רגע לפני שהממשלה תדון בהצעת החוק החשובה ביותר בקדנציה הנוכחית

בשעה טובה פורסם בהודעות מזכיר הממשלה מ-02/06/2014 יום שני ד’ סיון תשע”ד סדר היום לישיבת ועדת השרים לענייני חקיקה המתכנסת ביום א’ ה-08.06.2014, ובו, בין היתר:
“כז. הצעת חוק-יסוד: ישראל – מדינת הלאום של העם היהודי של חה”כ איילת שקד ואחרים (פ/1550)”.
ראוי להזכיר, שלראשונה הצעת חוק יסוד: ישראל – מדינת הלאום של העם היהודי הוגשה מטעם חברי הכנסת אבי דיכטר (דאז) וזאב אלקין באוגוסט 2011.
‏ב-א’ אייר תשע”ד, 1 מאי 2014, הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאומו בהיכל העצמאות בתל אביב: “מגילת העצמאות מציבה כאבן יסוד בחיי המדינה את זהותה הלאומית היהודית של מדינת ישראל. לצערי הרב, כפי שראינו שוב לאחרונה, ישנם כאלה שאינם מכירים בזכות הטבעית הזאת. הם מבקשים לערער על ההצדקה ההיסטורית, המוסרית והמשפטית לקיומה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של עמנו. אני רואה את אחת ממשימות היסוד שלי כראש ממשלת ישראל לבצר את מעמדה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של עמנו, ועל כן בכוונתי להוביל חקיקת חוק יסוד שתבטיח עיגון חוקתי של מעמדה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי.”
אתם מוזמנים להביע תמיכה (ולהזמין נוספים) במהלך בקבוצת הפייסבוק שהקמתי לצורך זה בכתובת: https://www.facebook.com/groups/313991585417042/ .
בברכה,
אברהם (אבי) אילון
חבר מרכז הליכוד, תנועה לאומית-ליברלית – סניף תל אביב הדר יוסף

בשעה טובה פורסם בהודעות מזכיר הממשלה מ-02/06/2014 יום שני ד’ סיון תשע”ד סדר היום לישיבת ועדת השרים לענייני חקיקה המתכנסת ביום א’ ה-08.06.2014, ובו, בין היתר:”כז. הצעת חוק-יסוד: ישראל – מדינת הלאום של העם היהודי של חה”כ איילת שקד ואחרים (פ/1550)”.

 ראוי להזכיר, שלראשונה הצעת חוק יסוד: ישראל – מדינת הלאום של העם היהודי הוגשה מטעם חברי הכנסת אבי דיכטר (דאז) וזאב אלקין באוגוסט 2011. ‏ב-א’ אייר תשע”ד, 1 מאי 2014, הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאומו בהיכל העצמאות בתל אביב: “מגילת העצמאות מציבה כאבן יסוד בחיי המדינה את זהותה הלאומית היהודית של מדינת ישראל. לצערי הרב, כפי שראינו שוב לאחרונה, ישנם כאלה שאינם מכירים בזכות הטבעית הזאת. הם מבקשים לערער על ההצדקה ההיסטורית, המוסרית והמשפטית לקיומה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של עמנו. אני רואה את אחת ממשימות היסוד שלי כראש ממשלת ישראל לבצר את מעמדה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של עמנו, ועל כן בכוונתי להוביל חקיקת חוק יסוד שתבטיח עיגון חוקתי של מעמדה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי.” 
אתם מוזמנים להביע תמיכה (ולהזמין נוספים) במהלך בקבוצת הפייסבוק שהקמתי לצורך זה בכתובת: https://www.facebook.com/groups/313991585417042/ . 

 

בברכה,אברהם (אבי) אילון חבר מרכז הליכוד,

תנועה לאומית-ליברלית – סניף תל אביב הדר יוסף



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסוד של משרד הבריאות והמחטף של ליצמן / יאן כהן

אריק זיו ויזר

סער : “כל העם יהיה עם ראש הממשלה “

אריק זיו ויזר

המשרד לאזרחים ותיקים מקים את מועדון הצרכנות הגדול בישראל

אלי חזן

ציוץ קטן מאולגה

תומר שמש

אדלשטיין בלוויות הנרצחים הבוקר : “וְגַם נֵצַח יִשְׂרָאֵל, לֹא יְשַׁקֵּר וְלֹא יִנָּחֵם”

אלי חזן

אדלשטיין מגנה את שריפת מועדון בית”ר

אלי חזן
דילוג לתוכן