20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

רגב ואדלשטיין השיקו השדולה למאבק בדה לגיטימציה

רגב, אדלשטיין, כשר ואומן התכנסו תחת קורת גג אחת עבור מדינת ישראל

היום ביום שלישי, ה-22.3.11, בשעה 14:30 באולם נגב בכנסת הושקה לראשונה השדולה בכנסת למאבק בדה לגיטימציה נגד מדינת ישראל. השדולה תושק בעיצומו של אחד משיאי קמפיין השנאה נגד ישראל- “שבוע האפרטהייד”. ארגונים המתיימרים לקרא לעצמם ארגוני זכויות אדם פועלים תחת כסות זו בעולם בכדי לפגוע בלגיטימיות של מדינת ישראל. השדולה בכנסת בראשותה של ח”כ תא”ל במיל מירי רגב השיקה  את השדולה יחד משרדו של השר לענייני הסברה ותפוצות יולי אדלשטיין. ביום העיון המיוחד תחת הכותרת “דה לגיטימציה דרכי התמודדות” לקחו חלק לראשונה פרופ’ ישראל אומן מהאונ’ העברית אבי תורת המשחקים חתן פרס נובל, ופרופ’ אסא כשר- מנסח הקוד האתי של צה”ל. השניים יתבטאו לראשונה בנושא זה. כמו כן ייקחו חלק שורה של ארגונים בארץ ובעולם הרואים את בדה לגיטימציה סכנה אמיתית. לאירוע הוזמנו גם ארגוני זכיות אדם הפעילים בישראל.

ח”כ מירי רגב מקימת השדולה אומרת: “בעידן שבו איום דה הלגיטימציה נגד מדינת ישראל הופך מאיום סרק, לאיום ממשי. התגברות הדה-לגיטימציה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, והפעולות הננקטות נגד המדינה  הופכים אט אט  לאיום ממשי יש להיערך נכון לאתגרים הללו. זהו איום וסכנה מסוג חדש. האיומים המוכרים עד היום היו איומים מסוג עוצמה קשה, אולם איום הדה-לגיטימציה מבקש להפעיל עוצמה רכה”. 

 

 

 

 

רקע:

אסטרטגיית מאבק זו נגד מדינת ישראל נולדה בועידת דרבן 2001. הרעיון המרכזי שלה כולל שימוש בארגונים חוץ פרלמנטרים אשר פועלים תוך ניצול ציני של שיח זכויות האדם לייצר למדינת ישראל דה-לגיטימציה ולמתג אותה כמדינת אפרטהייד. בין הפעילויות המסוכנות של ארגונים שונים ניתן למנות:

  • פעילות למען טענת השיבה של הפלשתינאים
  • סיוע לטענות בדבר אפרטהייד
  • שותפות ברדיפת קציני צה”ל בארץ ובחו”ל
  • הטפה להשתמטות משירות צבאי, וקריאה לסרבנות
  • סיוע לדו”ח גולדסטון
  • שותפות בקמפיין החרם הכלכלי, אקדמי, תרבותי ופוליטי נגד מדינת ישראל

במישור החרם לבדו, ניתן למנות נזקים ממשים למדינת ישראל הנאמדים בעשרות מיליוני דולרים. חברות ישראליות רבות עובדות תחת משטר של הפחדה מצד ארגונים שונים המבקשים ליצור תנאים המקשים על שוק חופשי.

“אני קוראת לכלל חברי כנסת מכל סיעות הבית, להתעלות מעל הפוליטיקה המפלגתית ולהתאחד למען מטרה ציונית חשובה זו” אומרת רגב ומוסיפה, “לשם כך הקמתי את השדולה הפרלמנטארית, אליה אבקש לצרף אתכם. תפקידה המרכזיים של השדולה יהיו לייצר מדיניות פעולה עבור ממשלת ישראל, לחוקק חוקים בתחום, ולעורר את המודעות בקרב הציבור הרחב לאתגר זה.

השדולה הושקה בכנסת, ביום עיון שנתקיים ב 22.3.11 בין השעות 14:30- 16:00, במסגרתו הוזמנו חברי השדולה לחתום על אמנת מאבק בתופעת הדה-לגיטמציה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צדיק חברתי !

אריק זיו ויזר

רובי ריבלין בעצרת זכרון ב”חורבה”

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה מעדכן את שרי הליכוד

אריק זיו ויזר

תוכנית ארועים שבועית יום שני, י”ז בשבט תש”ע,1.2.2010

אריק זיו ויזר

אקוניס ולנדאו סיכמו: יוחזר הפיקוח על מחירי הסולר

אריק זיו ויזר

חברי הכנסת מפחדים שהציבור יזהה אותם כעבריני תנועה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן