21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

רבין ההסתה והלקח

מבט אחר על רצח רבין,הסולחה של תלמה ולואיז הישראליות , מה אקוניס לא סיפר לנתניהו, למה חוקרים את מח”ט גבעתי, התרומות מחו”ל של נתניהו.

את רצח רבין אני זוכר כדבר שהתחלתו הייתה חרושת שמועות. יותר מאוחר קיבלנו בהלם את ההודעה כי יהודי רצח את ראש הממשלה שלנו. אני מדגיש את המילה שלנו למרות שהיו לנו חילוקי דעות על דרכו.
עוד באותו הלילה ניהלתי שיחה עם מי שמכהן היום כשר החינוך גדעון סער. סער היה נסער והתבטא מתוך כאב וחשש למה שיקרה במדינה.
מסביבי היה הלם אך ההלם הפך בבוקר להלם אחר למחרת כאשר התברר כי כל מי שלא הסכים עם דרך השמאל היה רוצח ומסית. וכך, במקום שהשמאל הישראלי יילחם על דרכו לשמור על הציונות ולחפש את המשותף הוא הפך ציבור שלם לרוצח ומסית.

השמאל לא היה מוכן להודות שגם לו הייתה יד בהסתה בתקופה ההיא. הרי ההסתה לא נולדה בעת כהונת רבין ההסתה החלה כאשר השמאל איבד את הגמוניית השלטון והקים תנועת הסתה חוץ פרלמנטארית העונה לשם האומלל  “שלום עכשיו”. כל המטרה של התנועה הייתה בעת ההיא להחזיר את השמאל לשלטון בכל מחיר. יש לזכור השלטון היה האג’נדה של השמאל.
וכך, במקום להודות למנהיג ולמפלגה שהביאו שלום לישראל, כלומר למנחם בגין ולליכוד, נפתחה מערכה הרסנית של תנועת ההסתה של שלום עכשיו נגד בגין,.
מאז ועד היום התנועה הזאת ממשיכה בדרך ההסתה כנגד יהודים. התנועה הזאת הובילה לחרם על מוצרים מיש”ע וכך היום מתרחב החרם על מוצרים כחול לבן.
הקונספרציה מבחינתי היא לעג לרש. יגאל עמיר רוצח מתועב שבמידה והיה עונש מוות היה צריך לשלם בראשו.
אך האשמה שהשמועה של הקונספרציה לא חלה רק על הימין הסהרורי, האשמה היא על אלה שהפעילו את אבישי רביב. אבישי רביב היה סוכן שב”כ שלדעתי גלש בתפקידו למסית מטעם השב”כ. יש מי ששכחו כיצד לקח ילדים בגיל 13- 15 והשביע אותם בבית הקברות, צולם בטלביזיה והיה בחדשות. הגדיל לעשות הסוכן כאשר הלביש את רבין במדי קצין נאצי. כן, לדברים האלה היה אחראי סוכן השב”כ, שהפעולה הזאת שלו הכתימה את בנימין נתניהו. מאז זוכרים לנתניהו הפגנה בכיכר ציון שבה רבין הולבש במדי קצין נאצי. אך המנגנון ניסה להקהות את האחריות שלו לרצח ולא ראינו מי משלם על רצח רבין. לא ראש השב”כ שקיבל מתנה כשגריר, לא הסוכן והמפעילים. רצח רבין הוא לא מכשיר לקידום מפלגה, הרי בכל מקרה במבחן התוצאה הדבקות והניסיון להשתמש ברצח רבין לקידום המפלגה נכשל.
אז אולי יחלו בבדק בית בשמאל כי חבל שמפלגה שהקימה את המדינה נמוגה והולכת, אני תקווה כי יבוא היום ומפלגת העבודה תקום מהריסות ברק לחזרה כמפלגה מובילה בישראל. כמובן שאחרי הליכוד.

תלמה ולואיז
תלמה ולואיז. כך נקראו צמד החמד לימור ורונית. אך כאשר רונית הלכה לקדימה לימור השתלחה בה בצורת גידופים וחרפות אשר אפילו בתחנה המרכזית בתל אביב לא היה מקובל להשמיע.

מקורביה  נדהמו לראות כיצד שתי השונאות בנפש הפכו להיות לואיז ותלמה. כל זה קרה במסיבת יום ההולדת של השרה לימור לבנת. המסיבה הייתה נוצצת והרבה ״חברים חדשים היו שם ולא מבית מצודת זאב.

ביום רביעי פורסם באתר וואלה! כי 150 חברים מברכים את נתניהו ליום ההולדת ומעדיפים כי אקוניס ימשיך לכהן כיו״ר ועדת הכלכלה. מעניין מדוע אקוניס לא הכניס את אלה שהודיעו לו כי הם בעד ההסכם ורוצים לראות את כרמל שאמה הכהן בתור יו״ר ועדה. ויותר מזה, יו״ר סניף מעלה אדומים דודו מתתיהו דרש ממנו כי נתניהו יפסיק את מלחמות היהודים ובמיוחד את המלחמה של נתניהו ברובי.

מח״ט גבעתי
שוב מדינת ישראל מאבדת את דרכה לדעת. זה החל השבוע עם קצינים ושוטרים שנכנסו לכלא על זה שהמשטרה לא הייתה מסוגלת לשמור על השוטרים והמשפחות שלהם והם נאלצו לעבור על החוק, כדי להגן על המשפחות שלהם.
היום דווח כי עומדים להעמיד לדין את מח”ט גבעתי לדין על פעולתו למיגור הטרור החמאסניקי בעופרת יצוקה.
אולי יגיסו לגבעתי את גדעון לוי, אורי אבנרי ודומיהם. שהרי על פי דרכם נפתור את הבעיה בצורה הומאנית : לא תהייה מלחמה ולא יהיו יהודים בא״י.

סערה בלי בסיס
ידיעות אחרונות מגלה מסמך התרמה של נתניהו. לרגע ראיתי טלנסקי… אך כל הטענה של ידיעות אחרונות היא שנתניהו התרים אזרחי חוץ. נו, באמת. מי שמכיר את המערכת הפוליטית וההגבלות שבה יבין מדוע נתניהו מסתמך על תרומות מחו״ל. פשוט אלה שתורמים מחו״ל השפעתם זעירה וכך גם נתניהו לא תלוי בתורמים ישראלים או ב – 20 המשפחות השולטות בישראל. אז ידיעות בא לקלל ויצא מברך



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לפיד הצביעות

אריק זיו ויזר

דן מרגלית שכיר חרב

אריק זיו ויזר

תל חי רובי

אריק זיו ויזר

פרקליט או ג’נטלמן

אריק זיו ויזר

חסר ברק-ת

אריק זיו ויזר

בודד בצמרת משה כחלון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן