26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

רביבו בהודעה למגזר הערבי: "אני לא חבר הגרעין התורני, אני יליד העיר לוד"

הודעת תעמולה שפרסם עו"ד יאיר רביבו בעיתון "העיר" ובו הוא מתכחש לשייכות לגרעין התורני בלוד מעוררת זעם ושאט נפש בקרב תושבי לוד.

 



יאיר רביבו פרסם בעיתון "העיר", עיתון המתפרסם באיזור תל-אביב והשפלה במגזר הערבי, הודעת תעמולה שהינה בעצם ראיון שלו עם עצמו.

במסגרת ההודעה שאל רביבו את עצמו את השאלה הבאה:

"מאשימים אותך שאתה חבר הגרעין התורני, האם זה נכון?"
רביבו משיב במודעה :
"אני אדם דתי ומאמין, אבל אני לא חבר הגרעין התורני. לא כל מי שחובש כיפה סרוגה הוא מחברי הגרעין התורני. אני לודאי מאז שנולדתי וכל חיי התגוררתי בלוד".



הדבר עורר את זעמם של תושבים רבים שפנו לאתר. כך למשל א', תושב לוד, ביקש לשאול :
"רביבו, הרי אתה ניסחת את השאלה לעצמך, להיות חבר הגרעין התורני זו אשמה?! האם זו לא הסתה נגד חברי הגרעין התורני בלוד?! האם זו בושה להיות חבר הגרעין התורני?! האם אתה מציג עצמך כחבר הגרעין התורני רק כתעמולה במגזר היהודי?"
רביבו ממשיך ומשיב : "אני לודאי מאז שנולדתי וכל חיי התגוררתי בלוד".
א' זועם ואומר לנו : "רביבו אולי מצא פתאום נקודה משותפת עם ה"נרטיב הפלשתיני" של ערביי לוד? הוא וערביי לוד נולדו והתגוררו בלוד כל חייהם,בניגוד לחברי הגרעין התורני המגיעים מכל רחבי הארץ לחזק את לוד?!"
א' מסכם ואומר: "המסקנה שלי ברורה, לרביבו יש אמת אחת למגזר היהודי בלוד ואמת אחרת למגזר הערבי.
בתעמולה שלו במגזר היהודי רביבו מציג עצמו כאיש ימין קיצוני שיציל את לוד משהשתלטות ערבית, ואילו כלפי המגזר הערבי הוא פושט טלפיים טהורות,לא מהסס להסית נגד הגרעין התורני בלוד, אוכלוסיה איכותית, אשר בניגוד לרביבו, הגיעה באמת ובתמים לעזור ללוד ולא רק לעצמה …"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברות וחברים בפייסבוק ? חזקו את שמעון גפסו

אלי חזן

השרון – 531

אלי חזן

הקדמת בחירת המועמד ליו"ר סיעת הליכוד בבחירות המוניציפאליות

אלי חזן

סניף ירושלים מחולק בין ניר ברקת,ארקדי,ופורוש

אריק זיו ויזר

פסח בישר על בוא האביב בכרמיאל

אלי חזן

כוחנו באחדותנו – מכבנאי בן שוני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן