18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ראש עיריית קריית אונו יוסי נשרי קורא לכינוס חירום של מרכז הליכוד

ראש עיריית קריית אונו יוסי נשרי פנה אמש לח”כ משה כחלון – שר התקשורת לקיים כינוס חירום של מרכז הליכוד, ע”מ לדון במשבר ברשויות המקומיות ולמצוא פתרון מיידי לבעיית עליית מחירי המים והתאגידים.

ראש עיריית יוסי נשרי:” אני קורא לכל חברי מרכז הליכוד לחתום על בקשה לכינוס מיידי של המרכז לדיון בנושאים המרכזיים העומדים על סדר היום – רק כך נמנע את החרפת המשבר”.

 

פנייתו של נשרי לשר כחלון לאחר סירובו של רוה”מ בנימין נתניהו לכינוס המרכז, לפתוח איתם דיון מעמיק ונוקב על מצב הרשויות בישראל ובעיית מחירי המים והתאגידים.

 

ראש עיריית קריית אונו יוסי נשרי פועל  שנים רבות  יחד עם ראשי  הרשויות בישראל במחאה נרחבת המתעצמת מדי יום בכל רחבי הארץ כנגד קיצוצי האוצר, נגד הפגיעה בשירותים לתושבים, נגד העלאת מחירי המים ונגד התאגידים הפוגעים קשות בהכנסות של הרשויות ומונעים בכך את האפשרות להעניק שירותי חינוך, רווחה, ניקיון גינון, תרבות, ספורט  ועוד.

 

ראש הרשויות נבחרו ע”י התושבים שלהם ע”מ להעניק להם איכות חיים והממשלה בכל מחיר רוצה להציג תקציב מאוזן על חשבון אזרחי ישראל.

נשרי:”הקיצוצים האין סופיים של ממשלת ישראל משאירים אותנו בחצית למול התושבים ללא יכולת להעניק מענה לצרכים העירוניים היום יומיים. הפגיעה בכל תחומי החיים מורידה את רמת החיים ואיכות החיים של תושבי מדינת ישראל. זוהי אינה מחאתי האישית, המדובר כאן בכל תושבי מדינת ישראל ואנו ראשי הרשויות מייצגים אותם כדי להפסיק את העוולות הנעשות ע”מ הממשלה באמצעות האוצר הפוגעות קשות בחיינו.

 

עוד הוסיף נשרי:”אין תחום כלכלי, או חברתי, אין סקטור במדינה שלא נפגע עוד ועוד מדי שנה מהגזרות האין סופיות של משרד האוצר עלינו. אנו מצויים היום במצב בו זוגות צעירים אינם יכולים לרכוש דירה, מים נהיו מוצר יוקרתי! חינוך חובה – משמעו חובה על ההורים ועל הרשות המקומית להשתתף בתשלומים!  בתחום הרווחה, קשישים, משפחות נזקקות – מדי שנה  נדרשת הרשות לסייע בתקציבים ובפעולות, להגדיל את ההשענות על אגודות, עמותות ונדבנים שבלעדיהם לא ניתן להתקיים אפילו יום אחד  – כך מנהלים מדינה?!”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפגן כוח נוסף למרציאנו

אלי חזן

הליכוד בקריית גת : מיקי זוהר נבחר להוביל את הרשימה

אלי חזן

זגורי החליט : רץ למועצת העיר בחולון

אלי חזן

האם יצחק שמיר יונצח ברעננה ?

אלי חזן

החלטת בית העליון בראשות עו”ד קליינר בעתירת אריק טויטו מרמלה

אריק זיו ויזר

רחלי איימה וקיימה : התפטרה מהקואליציה ברעננה

דילוג לתוכן