24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

פיירברג: “אנו צריכים את השרה לימור לבנת כמה שיותר גבוה ברשימת הליכוד לכנסת”

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, הגיעה לכנס פעילי ליכוד בנתניה וזכתה לתמיכה רבה, בפרט מראש העירייה מרים פיירברג שהביעה בשרה תמיכה פומבית. 

 

בכנס שהתקיים לקראת הבחירות המקדימות בהשתתפות למעלה מ- 100 פעילים הודתה פיירברג על פעילותה האינטנסיבית של השרה לבנת למען העיר נתניה. פיירברג ציינה בין השאר את פרויקט ‘לילה לבן’ שהשרה הביאה לנתניה, את אולימפיאדת הילדים, הצגות חינם לילדים בחנוכה ובפסח ועוד.

פיירברג אמרה לפעילים: “לימור לבנת היא סמל של הליכוד. זה חשוב מאוד שבראש רשימת הליכוד יעמדו אישים מוכרים, דומיננטיים, עם עשייה, שניהלו מערבות גדולות. לימור לבנת היא אחת כזאת ולכן אנחנו צריכים שלימור לבנת לא רק תהיה ברשימת הליכוד אלא תהיה בה כמה שיותר גבוה”.

השרה לבנת הודתה לפיירברג על הדברים ואמרה: “נתניה זו עיר מיוחדת עם תושבים חמים שתמיד כיף לפגוש אותם. זו עיר ליכודיתאמיתית שאחד הביטויים לכך הוא העובדה שמדובר בסניף הליכוד היחידי בארץ שמשמיעים בו את המנון בית”ר”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“כיפת ברזל” חברתית

אלי חזן

אוחנה עתר לוועדת הבחירות

אלי חזן

הוקם מטה האופנוענים בליכוד

אלי חזן

אוחנה עתר לוועדת הבחירות

אלי חזן

גבי אביטל בראיון ל NRG

אלי חזן

“רק השתעשעתי”

אלי חזן
דילוג לתוכן