39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ראש מועצת יבנאל, רוני כהן: “אייצג נאמנה את תושבי הצפון”

ראש מועצת יבנאל, רוני כהן, שהצהיר לאחרונה על כוונתו לרוץ למשבצת המקומית של גליל-עמקים ברשימת הליכוד לכנסת, ערך בימים האחרונים כנס תמיכה אליו הגיעו ראשי רשויות ופעילים מרכזיים רבים.

 

 

יש פריימריז, אין פריימריז- עבור איש הליכוד הוותיק, רוני כהן, ראש מועצת יבנאל, זה לא כל כך משנה. כהן, שהצהיר לפני מספר חודשים על כוונתו להתמודד על המשבצת של גליל-עמקים לכנסת ברשימת הליכוד, ומאז זוכה לתמיכה רחבה מראשי רשויות רבים ופעילים מרכזיים, ממשיך לחרוש את השטח ולעבוד במרץ. בסוף השבוע החולף ערך כהן כנס תמיכה נוסף אליו הגיע השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן, ראשי רשויות של הליכוד מהאזור כגון שמעון גפסו (נצרת עילית), ג’קי לוי (בית שאן), ניסים בקיר (כפר כמא), סלמן הינו (ג’וליס) ואחרים וכן פעילים מרכזיים בתנועה. יש לציין כי גורמים המקורבים לראשי הרשויות שנכחו בכנס ציינו לאחרונה כי העדפה שלהם בבחירת נציג האזור ברשימת הליכוד לכנסת תהיה לראש רשות מכהן מה שמעלה את סיכויו של כהן מול מתמודדיו שכן הוא מכהן בהצלחה יתרה כראש מועצה כבר למעלה משבע שנים. בכנס עצמו נשאו דברים, השר ארדן, ראשי הרשויות וכמובן רוני כהן שסיפר בקצרה על יבנאל וכן שטח את האג’נדה שלו בפניי הבאים תוך שהוא מדגיש כי יהיה שליח נאמן של תושבי גליל-עמקים והצפון”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר בריאות דחוף/מאת:מוטי ילין – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

העברת החוק הנורווגי במהירות האפשרית על מנת לייצר יציבות שלטונית

רק הליכוד לא בא.

אריק זיו ויזר

כל אזרח בישראל צריך לשמוח על הרפורמה בקרקעות./מאת:לואי ליפסקי

אריק זיו ויזר

קיר הברזל: על מה אסור לישראל לוותר/מאת:זאב ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

האם מרכז הליכוד יתנגד לנתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן