21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

קריאה לתמיכה בהצעת חוק – מתן נקודות זיכוי בגין ילדים לבני זוג מאותו המין

הליכודניקים החדשים קוראים לשרי הליכוד בוועדת שרים לחקיקה לתמוך בהצעת החוק אותה הם רואים כמהפכנית 

 

אל: שר הפנים, שר התקשורת, שרת התרבות והספורט, השר לעינייני מודיעין ונושאים אסטרטגיים

 

הנדון: הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (מתן נקודות זיכוי בגין ילדים לבני זוג מאותו המין) התשע”ד – 2013

נכבדינו,

 

לאחרונה התבשרנו כי הצעת החוק שבנדון, של ח”כ עדי קול (יש עתיד) הועמדה להצבעה בוועדת השרים לענייני חקיקה, והוכרע ברוב קולות כי הקואליציה תתנגד להצעה.

הוגש ערר על החלטה זו, וההצעה צפויה לעלות לדיון מחדש בפני הועדה בישיבה הקרובה. אנו פונים אליכם, כמי שמייצגים מתפקדי ליכוד, בבקשה לתמוך בהצעה, התואמת את ערכי הליכוד כתנועה ליברלית המקדמת שוויון ואי אפלייה מחמת נטייה מינית.

אין צורך להכביר במילים על החשיבות של נקודות הזיכוי במס הכנסה כחלק מן המדיניות הכלכלית הראויה שמנהיגה מדינת ישראל, בכל הנוגע לעידוד התנהגות רצויה בעיני המדינה. בין הנהנים העיקריים של הטבות מסוג זה, ניתן למצוא בוגרי תארים אקדמיים וקבוצות יצרניות אחרות, אשר המדינה רואה לנכון לתגמל אותן באופן כספי בגין התנהגותם. המדינה אף בוחרת לתגמל במנגנון זה הורים לילדים. לפי החוק הקיים, בני זוג חד מיניים אינם זוכים לאותו סך של נקודות זיכוי במס כמו זוגות הטרוסקסואליים. אנו סבורים שאסור שנטייה מינית תהיה גורם מכריע בדבר זכאותם לתמריצים אלו. שהרי אותה המטרה, של תמיכה בגידול ילדים ובניית תאים משפחתיים אוהבים ותומכים, מתקיימת הן בזוגות הטרוסקסואליים והן בזוגות חד מיניים. איננו רואים כל שוני רלוונטי המצדיק יחס שונה בין זוגות אלה.

 

אנו מאמינים, כי הצעת חוק זו מתקנת עיוות היסטורי, והיא מגלמת בתוכה את עקרונות השיוויון והיושר, אשר עליהם אנו מבקשים להשתית את המנהל התקין בישראל. אנו סבורים, כי מדינה המבקשת לעודד הורים לגדל ילדים צריכה להיות עיוורת לגבי נטייתם המינית או שיוכם המגדרי של בני הזוג.

 

מבלי לגרוע מעמדתנו הליברלית ביחס לתאים משפחתיים חלופיים, ומבלי לגרוע מתוקפם של מודלים הוריים חלופיים, אנו סבורים כי האפליה הקיימת כיום בין שני תאים משפחתיים הזהים בכל פרט מלבד שיוכם המגדרי של ההורים, חייבת להיפסק.

 

סוגיה זו הינה אחת מסוגיות הבסיס בכל הנוגע לגבולות המוכרים של חירות הפרט. בהתחשב בכך, אנו מבקשים משרי הליכוד להופיע לישיבה ולהצביע בעד החוק, ובכך לייצג את הערכים אותם אמורים לייצג חברי הכנסת מטעם הליכוד – המחויבות לשוויון והמחויבות לחירות הפרט. אנו סבורים כי הצעת החוק הולמת יפה את הערכים הליברלים אשר המפלגה חרטה על דגלה, הערכים להם מחויבת תנועת הליכוד.

נבקשכם בכל לשון של בקשה, לפעול לכך שהקואליציה תתמוך בהצעה זו.

 

בכבוד רב,

 

הליכודניקים החדשים

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גפסו : הברית עם ישראל ביתנו גמורה למעשה

אלי חזן

קריאת הליכודניקים החדשים להחרמת כנס י-ם

אלי חזן

קשרי חוץ בצורה מקורית : קואליציה ים תיכונית

“הליכוד זה הבית שלי”

הוגשה תלונה במשטרה על זיופים בבחירות בליכוד

אלי חזן

יום חמישי הגיע מה שאומר שזה זמן טוב לדובדבנים פוליטים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן