19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
עמנואל ויזר

קריאה למגזר המייסדים ולגימלאים /מאת:עמנואל ויזר

ביום ה’, 19.6.08, נפגשה הועדה לנושא הגמלאים שבפורום ‘חמשת המ”מים’ עם יו”ר הפורום ח”כ משה כחלון ועם ח”כ חיים כץ. במהלך הפגישה, נדונה הסתירה בין תדמיתו השלילית של הליכוד בקרב הגימלאים לבין העובדה שחברי כנסת מסיעת הליכוד, ביניהם בולטת פעילותו של ח”כ חיים כ”ץ, הם המובילים את החקיקה בכנסת בנושאים הקשורים לגמלאים. הוסכם, כי יש צורך להדק את הקשר בין הליכוד ובין פלח זה של האוכלוסיה. לשם כך, הודיע ח”כ כחלון כי בכוונתו לשלב את וועדת הגמלאים בוועדות המרכז ולהתייעץ בחברי הוועדה לצורך קבלת החלטות הקשורות לחוקת הליכוד, למצע הליכוד וליזמות חקיקה בכנסת. חה”כ כ”ץ וכחלון הודיעו גם כי הם מוכנים להגיע למפגשים שייזמו חברי הוועדה עם גימלאים, כדי להציג את הישגי הליכוד בכנסת הנוכחית בתחום זה. כן הוחלט, להקים צוות שיפעל לשיתופם של גימלאים נוספים מבין חברי הליכוד בפעילות הועדה ויזום מפגשים עם קבוצות גימלאים שאינם חברי ליכוד. חברי הצוות הם: אברהם רוטר, אביבה רינגבירץ, יהודית בנד, הלל אהרמן ושלמה טל.

כתנועה המהווה אלטרנטיבה לשלטון, חייב הליכוד לשים על סדר יומו את הסיוע לנזקקים ולשכבות החלשות. חובה זו הינה חובתו של כל שלטון ועל אחת כמה וכמה חובתה של תנועה לאומית היונקת ממורשתו של זאב ז’בוטינסקי.

כאמור, חלק מחברי הכנסת בסיעת הליכוד אכן מודעים לצורך זה ופועלים על פיו. הראיה לכך היא, שאין סיעה שחבריה העבירו יותר הצעות חוק שנועדו לסייע לגימלאים, מאשר סיעת הליכוד. הבעיה היא, שגם כשהליכוד מבצע את הנדרש, המידע אינו עובר לכלל ציבור הגימלאים הממשיכים לראות בליכוד מפלגה שפגעה בזכויותיהם.

כדי לשנות את המצב, אנו זקוקים לפעילים רבים נוספים – הן כדי להגביר את הפעילות בתוך הליכוד והן כדי לשקם את מעמדו בקרב ציבור הגימלאים. פעילות זו אינה יכולה להישאר מוגבלת לאיזור ת”א, אלא חייבת להתפרש על פני כל הארץ.

אנו פונים אליכם – הגימלאים בליכוד וחברי מגזר המייסדים – בקריאה להצטרף לפעילות פורום ‘חמשת המ”מים’ בכלל ולפעילות הוועדה לנושא הגימלאים בפרט. בכך תוכלו אתם, שתרמתם רבות לבניית המדינה ולהפיכתו של הליכוד מתנועת אופוזיציה רדופה למפלגת שלטון מובילה, למלא שוב תפקיד חשוב במישור הלאומי – להביא לשיפור הטיפול בבעיותיהם של הגימלאים ולסייע לחזרתו של הליכוד לשלטון.

בברכה,

ח”כ משה כחלון עו”ד עמנואל ויזר

יו”ר הפורום רכז הפורום



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זו לא הדרך – זה לא הזמן עו”ד עמנואל ויזר

אריק זיו ויזר

הליכודניקים האמיתיים באים

אריק זיו ויזר

הסמרטוט והלכלוך עו”ד עמנואל ויזר

אריק זיו ויזר

הליכוד המתיישן עו”ד עמנואל ויזר

אריק זיו ויזר

שנאת חינם עו”ד עמנואל ויזר

אריק זיו ויזר

סרחונו של דג

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן