26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

קרא: "לא נבליג על מהלכים חד צדדיים"

כך אמר סגן השר איוב קרא בפאנל בחירות שהתקיים בטכניון בנוכחות נציגים ממפלגת התנועה, מרצ, הבית היהודי, יש עתיד וחד"ש

 

בפאנל, אותו הנחה פרופסור דן שכטמן חתן פרס הנובל, השתתפו כ-500 סטודנטים וסגל מהטכניון.

 

סגן השר התייחס בדבריו למתקפות הבלתי פוסקות של אהוד אולמרט ומנהיגי מפלגות השמאל כנגד ראש הממשלה, "הניסיון של התקשורת וראשי מפלגות השמאל להאשים את ממשלת נתניהו בגירעון התקציבי של ממשלת נתניהו הוא ניסיון פתטי שמעורר שאט נפש. אהוד אולמרט העביר את השלטון לבינימין נתניהו בשנת 2009 עם גרעון עצום של למעלה מ-30 מיליארד שקלים ועל בנימין נתניהו הוטלה המשימה הכבדה ביותר של סגירת הגירעון התקציבי".

 

בהקשר זה, התייחס סגן השר להישגי הממשלה: "ממשלת נתניהו העניקה תוספות שכר לכל המגזרים במשק כולל: המורים,הרופאים,האחיות,העובדים הסוציאליים, עובדי רכבת ישראל ועוד. ממשלת נתניהו הקצתה משאבים גדולים במערכת החינוך והפעילה את חוק חינוך חינם וטיפול שיניים בחינם לילדים עד גיל 12. השקענו כספים רבים בכל המגזרים ונתנו הטבות מפליגות בשכר למשרתים במשטרה שעובדים יום ולילה".

 

קרא דיבר גם על האתגרים שיעמדו בפני הממשלה הבאה: "הממשלה הבאה אכן תצטרך לשלב ידיים ולחוקק את חוק התקציב של המדינה לשנת 2013 ותוכל לבצע את החקיקה הזו ללא מיסים וגזירות. אין ולא יהיו גזירות על מעמד הביניים שנושא ברוב הנטל. הממשלה הבאה תצטרך לבחון את תעסוקתם של החרדים ושילובם בעבודה בשלל המגזרים במשק. אני חושב שנתניהו יהיה זה שיבנה תקציב מצוין לשנת 2013 ואני מעריך שהוא יהיה תקציב חד שנתי ולא דו שנתי".

 

באשר לשאלה הפלשתינית אמר סגן השר קרא כי: "הממשלה קראה לאבו מאזן להגיע אל שולחן המו"מ אך הוא הציב תנאים ועוד תנאים בניסיון להכשיל כל הידברות בין הצדדים. נתניהו הכריז על הקפאה בבנייה וזה היה למורת רוחי וגם אז אבו מאזן סירב להגיע למו"מ. נראה לי שהפלשתינים ממציאים תירוצים מתירוצים שונים כדי שלא להגיע למו"מ ונקטו בצעדים חד צדדים בניגוד להסכמי אוסלו והלכו לאו"ם לבקש הכרה כמדינה משקיפה. לא נוכל להבליג לאור הפעולות הללו של חד צדדיות ולכן הממשלה הבאה לא תסכים שהפלשתינים ינקטו בצעדים חד צדדים ואנו נשב בשקט".

 

את דבריו חתם בתקוותו לעתיד יהודה ושומרון: "אני תקווה שכל יהודה ושומרון תהיה האיזור הכי פורח ורק כיום יש 300 אלף מתיישבים ביהודה ושומרון ואני תקווה שתוך עשור יתגוררו שם 1 מיליון בני אדם".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטיין: "מעודד מאוד מהשטח"

אלי חזן

המטה החרדי בליכוד: עושים היסטוריה

אלי חזן

סקר קול ישראל: היחלשות של הליכוד ביתנו

אלי חזן

אקוניס הבטיח וקיים, דנון פעל ועשה

אלי חזן

סער ואקוניס יוצרים מהפך בגבעתיים

אלי חזן

סקר דיאלוג: הליכוד ביתנו עם 39!

אלי חזן
דילוג לתוכן