18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

קרא הצהיר, סייר וקרא לכולם : “אם אשכחך”

סגן השר איוב קרא סייר בזמרח ירושלים עם ארגון “אם אשכחך”

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל, איוב קרא, השתתף ביום ג בסיור אסטרטגי במזרח ירושלים מטעם ארגון “אם אשכחך” ע”י ראשיה חיים סילברשטיין ורפאל כהן. מטרת הסיור היתה לעמוד על ההשלכות האפשריות של חלוקת ירושלים מבחינה אסטרטגית-בטחונית-פוליטית. בנקודת תצפית המרהיבה המצויה בפסגת גבעת שאול המקראית, הידועה היום כארמון המלך חוסיין, התרשם סגן השר מהסכנו…ת הכרוכות בחלוקת ירושלים, וכן מההיקף האדיר של הבנייה הבלתי חוקית הערבית בעיר, וכן מהסכנה הטמונה ברצף הטרטוריאלי הערבי ההולך ומתממש בין רמאלה בצפון ירושלים ועד בית לחם בדרומה.

 

 

הסיור נחתם במפגש בין סגן השר לבין תושבי שכונת שמעון הצדיק המתחדשת ליד שכונת שייח ג’ראח. סגן השר אמר “תושבי ישראל הציוניים, אתם צריכים לעשות הכל שביכולתכם בכדי לשמור על ירושלים מאוחדת תחת ריבונות ישראלית דמוקרטית”. סגן השר המשיך ברוח זו, ואמר “אני קורא לכל מי שמגדיר את עצמו כציוני להשתתף בסיורי ההסברה של “אם אשכחך”.
מי שמעוניין להשתתף בסיורים, פנה לאתר של ארגון “אם אשכחך”, כדי להרשם.
www.keepjerusalem.org



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בלונים כחול לבן מול האבנים של אחמדינג’ד

אריק זיו ויזר

נציג ישראל ביקר את אלמנת הנהג שנהרג בפיגוע בבורגס

אלי חזן

ישראל צרכנית מספר אחת של פיסטוק חלבי איראני

אריק זיו ויזר

הסכמה הדדית בין המשלחת הישראלית והטורקים

אריק זיו ויזר

נפילת אסד ימוטט את אויבי ישראל

אלי חזן

סגן השר קרא: “להקדים את יום העצמאות”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן