22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בוריס אפליצ'וק

קצב נפל קורבן לעקשנותו והיעדר יושרה מינימאלית.

לבוריס אפליצ'וק דיעה מוצקה על הנשיא לשעבר משה קצב

למרות שאני עדיין לא לגמרי משוכנע שנשיא לשעבר אנס ועוד עשה זאת בצורה ברוטאלית, אין לי צל של ספק שלאיש  הזה מגיע מה שהוא קיבל ועוד יקבל.

 

קצב  בוודאי ידע על עצמו שלפחות הטריד מינית וניצל סמכות. אז למה לעזאזל הוא במו ידיו פתח את תיבת הפנדורה הזאת? למה הוא רץ ליועץ המשפטי עם הקלטת השנויה במחלוקת שבה הוא נשמע כמנהל מסע ומתן מטופש עם בחורה שמנסה לסחוט אותו? הרי עצם כניסתו למסע ומתן בנושא הזה מוכיחה שהוא מודה באשמה ויש לו ממה לחשוש. איך הוא לא חשב על א' במשרד התיירות ועל ל' ועל עוד ועוד נשים שהתעסק איתן תוך ניצול מעמדו במשך הקריירה הציבורית שלו ? או שהוא באמת האמין שהן אהבו ורצו אותו בתור גבר נאה ושרמנטי? לזה אפילו אין לי תגובה…

אבל זה לא הכל!!! כאשר כבר הסתבך ונפתחה נגדו חקירה פלילית, אך פרקליטיו הממולחים הצליחו להגיע עבורו להסדר טעון חלומי מבחינתו עם התביעה, קצב ההתעקש, ויתר על העסקה והחליט להלחם על "שמו הטוב"!  מהלך לא חחם וציני בו זמנית. היום אחרי שקראתי את תקציר של הכרעת דינו של משה קצב "נפל לי אסימון" ואני חושב שהבנתי למה התעקש הנשיא לשעבר ללכת למהלך התמוה הזה.  קצב ידע שלסעיפים של הטרדה מינית קיימת כבר תקופת התיישנות והוא יוכל לצאת זכאי באופן אוטומטי בכל הסעיפים רק אם לא ייאושם באונס.  לגבי עבירות אונס – תקופת התיישנות אינה רלוונטית.  גם אם לא ממש אנס, או חשב שלא אנס, אין לי ספק שקצב מודע לכך שתקף מינית, הטריד והשפיל נשים רבות במשך שנים תוך ניצול מעמדו. הוא בוודאי ידע שהוא לא התנהג בצורה מוסרית ומצופה לא רק מאזרח מספר אחד, אלא מגבר נורמטיבי מין השורה. קצב – הוא באמת איש מניפולטיבי  כפי שקבע בית המשפט שהאמין שיהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי להוכיח אונס, ואם זה המצב – הוא יצא זכאי מכל העבירות המיוחסות לו.  ההימור שלו לא הצליח. הוא נפל קורבן להתנשאותו ולעקשנותו.

 

 

הוא  הרגיז את כולם ובמיוחד את מערכת המשפט.  בהעדר אופציה אחרת, קרי להאשים אותו בהטרדה מינית חמורה "פלוס", בית משפט  נאלץ לבחור בין להאמין שהוא אנס לבין להוציא אותו זכאי, וקבע שהוא אנס!!

גם אם יש לא מעט שאלות לנשים שהעידו נגדו והן לא תמיד נראות לגמרי תמימות, קצב הרוויח את פסק דינו ממש "ביושר" או יותר מדוייק בהעדר יושר מוחלט וחוסר תבונה מינימלית.

זה פשוט מחריד לחשוב שבן אדם עם רמה כזאת פחותה של אינטליגנציה ויושרה הגיע למשרה כל כך בחירה וייצוגית.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מצביעיים פייגלין – מקבלים ברק./מאת: אפליצ'וק בוריס.

אריק זיו ויזר

עסקת שליט חייבת להתבצע עכשיו. /מאת:בוריס אפליצ'וק

אריק זיו ויזר

שאיפות רוסיות ומדיניות חוץ של ישראל /בוריס אפליצוק

אריק זיו ויזר

שנת הביזיון הלאומי/מאת:בוריס אפליצ'וק.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן