23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

קטי שטרית ובית שמש יצביעו ליכוד ?

קטי שטרית, מועמדת הליכוד ישראל ביתנו במקום ה – 38 והאישה החדשה הראשונה בליכוד, פרסמה היום קול קורא לתושבי האזור להצביע מח”ל. ליכודניק מביא אותו כלשונו

 

חבריי היקרים תושבי בית שמש,
בעוד כשבוע יתקיימו הבחירות הכלליות, וכידוע לכם אני מועמדת מטעם מפלגת הליכוד. בשבועות האחרונים אנו עדים לנדידת קולות מהליכוד למפד״ל החדשה, מעין טרנד פופולרי, וברצוני לעמוד איתכם על הסכנה הטמונה בהרפתקה זו. הן ברמה הארצית והן ברמה המקומית.
בשנים האחרונות הציבור הדתי לאומי ביצע מהלך התערות מוצלח בליכוד. עשרות אלפי סרוגים החליטו לעשות מעשה ולהתפקד למפלגת השלטון בכדי להוביל לחיבור הטבעי כל כך בין המפלגה הגדולה בימין לדתיים הלאומיים. כפועל יוצא מכך התברגו במקומות ריאליים ברשימת הליכוד לכנסת מספר לא מבוטל של אנשי ימין מובהקים כמו דני דנון, יריב לוין, ציפי חוטובלי, יולי אדלשטיין, זאב אלקין, בוגי יעלון, רובי ריבלין, אורי פרג׳, משה פייגלין ואליהם הצטרפו באיחוד הסיעות עם ישראל ביתינו מועמדים כמו יאיר שמיר, עוזי לנדאו, דוד רותם ועוד רבים וטובים. השילוב המוצלח בין החברים החדשים לבין הליכודניקים החדשים יצר רשימה ערכית, שורשית וימנית.
שיתוף הפעולה המוצלח הזה נמצא היום בסכנה. תופעת בנט וזליגת הקולות האפשרית עלולים להוביל לחשדות מוצדקים מצד חברי הליכוד הוותיקים, והביקורות יהיו מוצדקות: הרי זהו מעשה לא אתי להשפיע מבפנים על רשימת המפלגה וצביונה ולנטוש אותה לטובת המפלגה הסקטוריאלית ברגע האמת. מצב זה עלול לפגוע במועמדי הימין בליכוד בבחירות הבאות, ויקשה מאוד עלינו במאבקים המדיניים הבאים אם יתקיימו.
נושא נוסף הוא עתיד עירנו בית שמש. במשך 4 השנים האחרונות סניף הליכוד פעל במגוון הזדמנויות לטובת קידום תושבי העיר. המאבק על ביה״ס אורות בנות ואהבת ישראל הוא תולדה של לחץ הסניף המקומי יחד עם פעילותי במשרד החינוך מול שר החינוך, וועדות הכלכלה והקליטה שהגיעו לבית שמש לבחון את הידרדרות המצב בעיר, הכנסים הרבים בהם הוזמנו שרי הליכוד וחברי הסיעה ובראשם כנס ״לא מוותרים על בית שמש״ שהתקיים בנוכחות שרים, חברי סיעה ומאות מתושבי העיר. המאבק שהצליח על הרחבת כביש 38 מול שר התחבורה ישראל כץ. כל הפעולות הללו התאפשרו בזכות התמיכה הרחבה שהליכוד זכה לה בבית שמש בבחירות 2009. אם הליכוד ייכשל בבית שמש נתקשה מאוד להוציא לפועל מהלכים חיוביים מול שרי הליכוד בממשלה הבאה. לכך יש להוסיף את מועמדותי לכנסת, מיותר לציין שאם אבחר אהיה לוביסטית למען עירנו. דלתי תהיה פתוחה בפני תושבי העיר, ואהיה אוזן קשבת למצוקותיהם ובעיותיהם, נכונו לנו אתגרים גדולים בחודשים הבאים עד למערכה הגדולה על עתיד עירנו, היבחרותי לכנסת תוכל לסייע באופן משמעותי לקידום מטרותינו במערכה זו.
אסור לנו להיות כפויי טובה, אינני זוכרת נציגים מהאיחוד הלאומי או הבית היהודי משתתפים במאבק על אורות בנות, ולצערי אינני רואה אותם נרתמים למלאכה גם בעתיד. אני מבינה שבשבועות האחרונים נוצר סחף והליכוד אינו חף מטעויות. אבל עלינו להסתכל על התמונה הגדולה. רשימת הליכוד טובה, בנימין נתניהו הוא המועמד הטוב ביותר לנהל את מדינת ישראל, וברמה המקומית נבחרי הליכוד פעלו לטובתנו, פועלים לטובתנו, וב״ה אחרי שננצח במערכה הקרובה נוכל לחזק את הקשר הזה ולהמשיך ולקדם אותו. לטובת עתיד ארצנו, עמינו ועירנו אני מבקשת מכם לתמוך בראש הממשלה שלנו, לתמוך ברשימתו לכנסת ולתמוך בי כנציגתכם בבית המחוקקים של ישראל.
תודה רבה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לבנת הלאומיות היהודית

אלי חזן

אקוניס פסל את זועבי

אלי חזן

מילר כיכב באוסטרובסקי רעננה

אלי חזן

סקר סופ”ש: הליכוד ביתנו ממשיך להוביל

אלי חזן

למה צפויה עלייה דרמטית בהצבעת ערביי ישראל לליכוד?

אלי חזן

שמחון לתבוסת השמאל

אלי חזן
דילוג לתוכן