19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

קורן וחזן הביאו את בשורת הליכוד לארמניה

ח”כ נורית קורן ומנהל אגף קשרי חוץ של הליכוד אלי חזן היו בסוף השבוע אורחי מפלגת “שגשוג לארמניה” במסגרת חברות הליכוד במפלגה האירופית ACRE

ב – 2 באפריל השנה ייערכו בחירות בארמניה ובמסגרת החברות של הליכוד ב – ACRE נתבקש חזן להגיע יחד עם ח”כ מהליכוד.  יחד איתו הגיעו חברי פרלמנט מכל אירופה אך גם ח”כ נורית קורן שייצגה אותנו בכבוד. לארמנים היה חשוב שנציגי הליכוד יגיעו והם הבהירו זאת שוב ושוב לחזן מאז נסיעתו האחרונה לבריסל בשם הליכוד.

ארמניה היא מדינה מאוד ענייה וזקוקה לאדם שחושב כמו נתניהו מבחינה כלכלית על מנת להצעיד אותה קדימה. חזן וקורן הוזמנו לסיור בגבול הסגור עם טורקיה.

להלכה ארמניה היא מדינה דמוקרטית אך למעשה יש לה המון עד להגיע לשם. מפלגת השלטון מזייפת את הבחירות ושגשוג לארמניה מקווה הפעם לשבור את הקרח ולזכות בבחירות אף על פי כן. במהלך הנאום שלו בכנס הציע חזן את העזרה של ישראל בכל תחום שיכול להפוך אותה למקום טוב יותר. קורן בירכה את המועמד  גגיק צרוקיאן, איחלה לו הצלחה והזמינה אותו לבקר בארץ כראש הממשלה הארמני הראשון.

 

חזן וקורן גם ביקרו במוזיאון הג’נוסייד הארמני ואף השאירו הקדשה בשם הליכוד.

לאחר הביקור כתב חזן בעמוד הפייסבוק שלו :

“מה שמרתק לגלות בטרגדיה הזאת הוא שהנרי מורגנטאו – שגריר ארצות הברית ממוצא יהודי בטורקיה – הציל ארמנים מאותו ג’נוסייד. אפילו תמונתה של שרה אהרונסון שלנו מעטרת את קירות המוזיאון כמי שראתה את הג’נוסייד וביקשה לתעד אותו.

אני כל כך גאה שיש באפשרותנו להשפיע לטובה על כל הצדדים באזור, אם יתנו לנו את האפשרות להפריח אותו, ולשנות את חיי התושבים שם .

זאת ישראל שלי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המשוגעים, הטובים והרעים

חיים פוזן

ליכודניק משתתף בצערו של יהודה עמר

עינר אביב

מתמטיקה בשירות הדמוקרטיה/ או: איך מצילים את המפלגות הגדולות

אלי חזן

עשיה מנהיגותית לא פופולרית

חיים פוזן

עיר ללא ראש

ד"ר אביגדור הדר

פרס ישראל לאריאל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן