13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

קומבינה בנוסח מעורב ירושלמי ?

אריק זיו מעלה שאלות לגבי מימון הקמפיין של משה ליאון בירושלים. ראוי לקבל עליהן תשובות כנות שכן לפיאסקו אחד דאגו כבר ארדן וסער, סער וארדן, אלא שהפעם מי שעלול לממן את הפיאסקו מבית היוצר של ליברמן ודרעי, שאינם שייכים לליכוד, אלה מתפקדי הליכוד עצמם




בבחירות הכלליות היינו עדים לקמפיין שבו נעלמו בנון קמפיין 56 מיליון שקל. בליכוד עדיין מחכים לוועדת הבדיקה שתבדוק את התנהלות סער וארדן. ואילו עתה אנו עלולים להיות עדים לקומבינת דרעי ליברמן שתעלה לליכוד 4 מיליון שקל. זוהי לא קומבינה כי אם, כמו שנאמר בהמבורגריות, "מגה קומבו" או בשמה המוכר יותר "מגה קומבינה".

צריך לזכור כי להרים מערכת בחירות בירושלים יעלה לליכוד לפחות 4 מיליון שקל. צריך לזכור כי לליכוד אין כסף ובמקומות רבים בארץ מודיעים למועמדים שלא מתקצבים אותם.


אין מועמד מוניציפאלי שלא זוכר כיצד אלעד המאירי, גזבר הליכוד, מתעלל בו. אנו ממתינים לראות האם הגזבר יודיע כי הוא מתנגד לקומבינה? אני בספק וזאת משום שהגזבר "המיוסר" עובד במשרדו של משה ליאון. ניגוד עניינים לעילא ולעילא.


מה שברור הוא כי הקומבינה של ירושלים תעלה מחיר יקר לשאר המתמודדים בארץ. יתר על כן, תקציב נקבע על כמות חברי המועצה שיכנסו. מצד שני, ברשימתו של ניר ברקת יש יותר חברי ליכוד מאשר ברשימה של משה ליאון והם עוד במקומות הריאליים.


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגנית שר התחבורה,ח"כ ציפי חוטובלי ביקרה הערב ברעננה וחיזקה את הליכודניקים בדרך אל הקלפי

אלי חזן

פניה לכנס מתמודדים בבחירות המוניציפליות

אריק זיו ויזר

רעננה : רחלי בן ארי-סקעת החלה לעבוד

אלי חזן

חברות וחברים בפייסבוק ? חזקו את שמעון גפסו

אלי חזן

לימור לבנת בסיור עם יעקב חרש

אריק זיו ויזר

רביבו מנסה למנוע תמיכה רחבה של חברי ליכוד בכירים במרציאנו

אלי חזן
דילוג לתוכן