29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

קול קורא להתנדב ביום הבחירות ולעזור ללביא לנצח !!!

חברים שלום!
שבועיים של לימודים כבר מאחורינו, אנחנו כבר זוכרים את הכיתות והשיעורים שאנחנו צריכים להיכנס אליהם, הצלחנו לשלב בין לימודים לעבודה וגם למצוא קצת זמן לעצמינו.
עכשיו שכל זה כבר מאחורינו משימה גדולה אחת עוד לפנינו- להביא את לביא לאגודה.
ב-25 לנובמבר יתקיימו הבחירות לאגודה, היום זאת הזדמנות היסטורית להביא שינוי אמיתי באגודה, להפוך את האגודה לנגישה יותר, פתוחה יותר ובעיקר ציונית יותר.
בשביל זה אנחנו כאן! גברים ונשים שהמטרה העומדת כנגד עיניהם היא לעשות ולהביא לשינוי פני האגודה.
אנחנו בטוחים שגם אתם מבולבלים מריבוי הצבעים והדעות שאתה נתקלים בכל יום ויום בקמפוס, אתם שומעים על ברוטו, נטו, פלוס ומינוס אך כל המונחים האלה שייכים לעולם הכלכלי, רק לביא מדבר על ציונות, עשייה לאומית ופעילות סטודנטיאלית.
סטודנט יקר, לקראת המבחן בסוף הסמסטר תחפש שחזורים ומבחנים משנים קודמות, בוודאי תכנס לאינטרנט ותחפש, תבקש מהחבר לכיתה ואפילו תשלם כסף על מנת להשיג קצת מידע על איזה שאלה שאולי תחזור גם השנה.
אנחנו מציעים ,לא עוד. מהיום כל חבר אגודה יהיה זכאי לשחזורים ומבחנים לדוגמא, בלי להתחנף ובלי לשלם אגורה, הרי באוניברסיטת ת”א וב”ש זה עובד אז למה לא פה?
סטודנט יקר, מתי יצאת לטיול בירושלים, הגולן, הנגב? מתי חקרת את היסטוריה שלנו? אנחנו מציעים לך לתור את הארץ לשם כך נעמיד לרשותך הסעה והדרכה רק תבוא ותחווה את ארצך.
סטודנט יקר, מתי שמעת קצת על ציונות ולא ממהדורת החדשות, מתי השתתפת בפאנל חובק דעות של אנשי רוח, תקשורת, חברי כנסת ושרים על הציונות, הצבא והחברה? מתי לאחרונה ישבת עם שר החינוך או התקשורת על קפה ושאלת שאלות. לביא יקיים פאנל אקטואליה מדי חודש על מנת שתדע מה קורה!
סטודנט יקר, מתי לאחרונה שמעת באש ודם נגאל את פלשתין? מתי ראית את דגל אש”ף ברחבי הקמפוס? מתי ראית קמפיינים אנטישמים אנטי-ישראלים בקמפוס? מתי עשו טקס אזכרה לערפאת/ נאצר/ חבש ואחרים באולם ספדיה? כל שנה ושנה אירועים שכאלה מתקיימים בקמפוס החיפאי. תא לביא שם לעצמו למטרה למנוע ולרסן ביטוי שנאה וניכור נגד המדינה והגדרתה כיהודית וציונית. תא לביא יביא את חגיגות יום ירושלים לאוניברסיטת חיפה, יזום יום ציונות רשמי בלוח השנה האקדמי וישים סוף לקיצוניות הבוטה.
תא לביא מאמין שדו קיום בונים בדו שיח, הבנה והסתכלות לעתיד ,מתוקף כך תא לביא יוזם ומעודד פרויקטים משותפים לכלל האוכלוסיות; היהודית, הערבית, הדרוזית, הבדואית והצ’רקסית.
מעניין אותך? רוצה לשמע עוד? שאלה או בקשה לביא לרשותך!
www.lavi-israel.org או/ו [email protected]
0544463327 מיכל, 050-8381269 שלומי
אני לביא מה איתך?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גלילי בדרך ז’בוטינסקי

אלי חזן

נילי פיצ’ון עושה סדר

Gilad Trugbild

ארד ואדלר – הביתה מאת : ארז תדמור

אריק זיו ויזר

חניכי בית”ר בתל חי- מניפים את נס הקרב

אלי חזן

צעירים בליכוד : דפוס של ייאוש

אלי חזן

לביא ירושלים פתח שנה

אלי חזן
דילוג לתוכן