34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד פועלים כנגד ההסתה המשחירה את נתניהו

בשבוע שעבר הגישו צעירי הליכוד באמצעות היועמ”ש של הליכוד,אבי הלוי,תלונה במשטרת גלילות נגד מפיץ סרטוני ההסתה כנגד רה”מ נתניהו.

גל ההסתה החל בקיץ האחרון בו יצר אותו אדם המכנה עצמו אמן ועונה לשם מאיר מנדלסון תמונה ובו נראה ראשו הכרות של רה”מ במדים נאצים. על תמונה זו הגישו ח”כ אופיר אקוניס והיועמ”ש של הליכוד תלונה במשטרה ופנו ליועמ”ש לממשלה אך פנייתם נדחתה בטענה כי אין חשד לעבירה פלילית.

אותו אדם אשר מגדיר את עצמו כאמן ראה כי טוב והחליט לשדרג את אומנותו ויצר סרטונים אשר בשבועיים האחרונים מציפים את הרשת החברתית ובהם נראה שר התעמולה הנאצי,גבלס, משלהב את ההמון בקריאות “הייל ביבי”, “הרימו את ידיכם עבור ביבי נתניהו,מלך לעולם ועד” ועוד שלל אמירות הסתה בגוון נאצי. במהלך השבוע האחרון החלו להופיע בנוסף סרטוני הסתה נגד מפלגת הליכוד ככלל, כאשר ההתנהלות של חברי הכנסת של הסיעה מושווים להתנהלות המפלגה הנאצית והחוקים דומים לחוקי נירנברג.

צעירי הליכוד הגישו את התלונה משני טעמים : הראשון הוא הצורך הדחוף לחקור את יוצר הסרטונים אשר לכאורה מבצע עבירות פליליות על פי חוק העונשין. הטעם השני הוא הסיקור הבלתי מאוזן לו זוכות תלונות משני צידי המתרס,בעוד מעשי הסתה (אותם יש לגנות ולהוקיע) של השוואת אנשי שמאל ואנשי תרבות  אשר מזוהים עם השמאל בישראל לנאצים, זוכים לסיקור תקשורתי נרחב ולמעקב יומיומי.

 

 

מעשים דומים (אותם יש לגנות ולהוקיע) אשר מופנים נגד אנשים המזוהים עם הימין זוכים לסיקור מצומצם מאוד, אם בכלל זוכים לסיקור כלשהו.

רכזי צעירי הליכוד עומרי אקוניס ואיתמר דוננפלד:

“ההסתה החמורה כנגד רה”מ נתניהו מתרחשת כבר זמן רב באמצעות סרטונים ותמונות בהם נראה רה”מ לובש מדים נאצים ומושווה להיטלר במפורש. מגדילים לעשות יוצרי הסרטונים והתמונות כאשר הם אינם מסתתרים ואף גאים במעשיהם”.

בתקופה האחרונה הולכת וגוברת ההסתה נגד רה”מ והמרחק בין סרטוני ההסתה לפגיעה פיזית בנבחרי הציבור ובראשם רה”מ קצר מאוד”.

הגשת התלונה על ידי צעירי הליכוד נובעת מהבנה כי ישנו צורך דחוף בהתערבות של הגורמים הרשמיים, קרי היועמ”ש לממשלה ומשטרת ישראל וראוי כי מקרים אלה יטופלו במלוא חומרת הדין ויינקטו כנגד העבריינים הליכים פליליים”.

אזכורים להגשת התלונה בכלי התקשורת השונים

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/232296

http://www.glz.co.il/newsArticle.aspx?newsid=97890

 

כמו כן צוין הדבר בתוכנית צינור לילה ובמבזקי החדשות בגל”צ



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירים בליכוד : דפוס של ייאוש

אלי חזן

חוטובלי : “הליכוד לוקה בסכיזופרניה לגבי עניין שתי המדינות”

אלי חזן

150 צעירים בכנס פתיחת הקמפיין של קבוצת תגר בבית שמש

אלי חזן

מחווה ברשת: צעירי הליכוד מצדיעים לחיילי צה”ל

אריאל אילוז

צעירי הליכוד אירחו את אמסלם וקרא

אריק זיו ויזר

ארדן ברוח צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן