23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד למען ירושלים-מסיירים בעיר הבירה

מעל ל-70 צעירות וצעירי הליכוד יצאו ביום שלישי השבוע לסיור בירושלים כחלק משיתוף הפעולה בין צעירי הליכוד לעמותת "צעירים למען ירושלים".

הסיור החל באתר ההיסטורי "עיר דוד" בו סיירו הצעירים קרוב ל-3 שעות בעזרת הדרכה של עובדי האתר ובסיועה של הילה זיסברג,אחת מהפעילות הבולטות בעמותה.

הסיור כלל הסברים מפורטים על ירושלים הקדומה,כולל ציטוטים מהתנ"ך אשר מוכיחים את הקשר ההיסטורי הבלתי ניתן לניתוק בין העם היהודי לארץ ישראל ובמיוחד לעיר ירושלים.

לאחר מכן עלו צעירי הליכוד אל עבר הר הזיתים,שם עצרו בתצפית מרהיבה על הר הבית ועל איזור עוטף ירושלים בכלל. המדריך מטעם העמותה סקר בפני הצעירים את חשיבות האיזור ועמד על השינויים שעבר האיזור החל מימי ירושלים הקדומה ועד לימינו אנו,המדריך הדגיש את החשיבות העצומה שבהר הזיתים שכן הוא מהווה משלט ונקודה אסטרטגית אשר צופה אל עבר הר הבית.

מיד אחר הסקירה בהר הזיתים,המשיכו הצעירים אל עבר הפסקת הצהריים בבניין אשר נקרא "חושן",אשר נקנה לפני זמן מה בידי עמותת אלע"ד (אל עיר דוד) ומשמש נקודה נוספת בה העמותה דואגת לייהד את איזור מזרח ירושלים ולקבוע עובדות בשטח בכל הנוגע להתיישבות יהודים בתחום עיר הבירה,בקומה השלישית בבניין מצוי חלל אשר משמש את העמותה לאירוח כנסים שונים וגם צעירי הליכוד זכו בביקור זה באירוח ובתצפית פנורמית עוצרת נשימה אל עבר מרכז העיר והר הבית.

את הסיור חתמו הצעירים בביקור בכותל המערבי שם ניתן זמן חופשי להטמין פתקים ולהתפלל לאחדותה הנצחית של ירושלים.

כחלק מהפעילות האינטרנטית של צעירי הליכוד והעובדה כי באתר הפייסבוק כבר קיימים מספר פורומים של חברי ליכוד בעלי עניין בנושא מסויים הוחלט כי בימים הקרובים תוקם קבוצת פייסבוק שתקרא "פורום חברי ליכוד למען ירושלים" ותפעל בשיתוף פעולה עם עמותת צעירים למען ירושלים.

כמו כן הוחלט כי שיתוף הפעולה ההדוק בין צעירי הליכוד לעמותה יימשך בעתיד על מנת לחזק את הקשר שבין חברי הליכוד הצעירים לבין העיר ירושלים וצעיריה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גבעתיים עם שאין

אלי חזן

מועמד "הדור הצעיר" בבר אילן ניצח בבחירות

אריק זיו ויזר

אקוניס פיצץ את המצודה בצעירים

אלי חזן

מנחם בגין, אומנות הנאום והרטוריקה

אריק זיו ויזר

תא לביא-גלעד נפתח גם במכון לב

אלי חזן

עושים ציונות בית"רית בבקעת הירדן

אלי חזן
דילוג לתוכן