23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד דרוזים במפגש עם סגן השר איוב קרא

ביום ראשון,20.2.2011, התקיים מפגש של חברי וצעירי ליכוד מהעדה הדרוזית עם סגן השר לפיתוח הנגב והגליל,איוב קרא,במרכז התרבות בישוב יאנוח.

את המפגש יזם,ארגן והנחה,סא"ל במיל',מודי סעד תושב הכפר וחבר ליכוד,בשיתוף עם צעירי הליכוד.

מטרת הכנס הייתה לשמוע ולהציג בפני סגן השר את בעיות העדה בדגש על צעירי ותושבי המקום וליצור שיתוף פעולה בין הצעירים הדרוזים ובין פעילות צעירי הליכוד ברמה הארצית.

 

בפתח הכנס,הודה מודי סעד לסגן השר איוב קרא על השתתפותו בכנס וציין את פעילותו הענפה,הן במישור הארצי והן במישור המקומי לטובת קידום העדה הדרוזית.

הכנס התאפיין בדיון פתוח בו הציגו גורמים רבים את צרכי העדה,בכנס נכחו צעירי ליכוד רבים אשר הגיעו מרחבי הארץ,הן מאזור הצפון והן ממרכז הארץ.

 

איתמר דוננפלד ועומרי אקוניס,אשר יזמו יחד עם מודי סעד את הכנס ציינו:

"מדובר בצעירים אידאולוגיים אשר תורמים רבות למדינת ישראל וחשוב מאוד לצרפם למעגל הפעילויות של צעירי הליכוד, ברמה הארצית וברמה המפלגתית".

כמו-כן הודו הצעירים על הארגון והאירוח.

 

בנוסף לסגן השר נכחו בכנס נכבדי היישוב וחברי ליכוד נוספים מהאזור כגון שוקי אוחנה,יו"ר פורום גולן,גליל ועמקים של הליכוד,אשר ציין בדבריו בכנס את חשיבות פיתוח מקומות תעסוקה לצעירי האזור בכלל ולצעירי העדה הדרוזית בפרט וכן את החשיבות הרבה שיש בקידום ומעורבות צעירים דרוזים אשר תורמים רבות לביטחון מדינת ישראל.

 

סגן השר איוב קרא הדגיש בדבריו את התרומה הרבה של העדה לחוסנה הביטחוני של מדינת ישראל החל מימי קום המדינה,הוא ציין שיש להיטיב עם העדה הדרוזית בנושאים כלכליים כגון הקלות במס ועידוד ופיתוח אזורי תעשייה ביישובי הפריפריה וזאת מתוך מטרה לחזק את יישובי הפריפריה בצפון הארץ בכלל ויישובי העדה הדרוזית בפרט.

לסיכום ציין סגן השר כי  אין לקשור בין הטיפול בצרכים היומיומיים של צעירי העדה לבין הנאמנות אשר איננה מוטלת בספק למדינת ישראל.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי הליכוד בכנס עם שרת התרבות והספורט לימור לבנת

אריק זיו ויזר

על משק כנפי אלעד יונה

אריק זיו ויזר

להקים מטה צעירים עכשיו!!/ אלעד זמיר

אריק זיו ויזר

מפגש פורומים מרשים של צעירי וחברי הליכוד

אריק זיו ויזר

טוקבק שהוקפץ-צעירים זה אקוניס/מאת:פליקס הובלות

אריק זיו ויזר

תא לביא בפעילות חברתית המבוססת על ערכי הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן