20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

צעירים מהליכוד בכיוון הונגריה

קבלו את המטאור החדש בעולם הפוליטי – ארגון ‘הישראלים הצעירים השמרנים’ (IYC- Israel Young  Conservatives), ארגון צעירים חדש בימין-מרכז השראלי ששם לעצמו מטרה לקדם את הערכים השמרניים, הדמוקרטים וערכי השוק החופשי בארץ ובעולם, וכן חיזוק תדמיתה של ישראל בעולם. והתחנה הראשונה – בודפשט, הונגריה.

נתחיל בשורה התחתונה – בחודש אוגוסט הקרוב יתקיים סמינר ייחודי ומיוחד בבודפשט, בירת הונגריה, בנושא יחסי ישראל-הונגריה, ובהשתתפות צעירים ישראלים והונגרים, כשנקודת השיא של הסמינר היא ביקור משותף במחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו בפולין וקיום טקס זכרון משותף במחנה, לזכר חצי מליון יהודי הונגריה שנספו בשואה.

על האירוע יוצא הדופן הזה חתום ארגון צעירים חדש בשם ‘הישראלים הצעירים השמרנים’ (IYC- Israel Young  Conservatives), שעל היווסדו דיווחנו ב’ליכודניק’ בנובמבר האחרון, ונראה שהוא בהחלט עושה את דרכו מעלה, להיות אחד מארגוני הצעירים החזקים והדומיננטים ביותר בימין הישראלי, ובהיעדר אלטרנטיבה נראה שהוא גם מתחיל לבסס את מעמדו בזירה הבינלאומית.

את הארגון ייסד רכז קשרי חוץ בליכוד, ומי שכיהן לפני כשנה כסגן יו”ר גם בארגון האירופאים הצעירים השמרנים (EYC) וגם באיחוד הבינלאומי של הצעירים הדמוקרטים (IYDU), תמיר ורצברגר, ואליו הצטרפו צעירים מובילים נוספים, ביניהם סגן היו”ר הנכחי באירופאים הצעירים השמרנים (EYC), רז גרנות וניצן בר, צעיר מוביל ומוכשר. גרנות ובר אף יובילו את המשלחת הישראלית לסמינר בבודפשט.

הסמינר עצמו ממומן ברובו על ידי ממשלת הונגריה, דבר המעיד על ההתחממות ביחסים בין ישראל להונגריה בשנים האחרונות, שגם בכך לתמיר ורצברגר יש חלק לא מבוטל, ובהחלט עושה רושם שמדובר בתכנית מושקעת מאוד, שעצם העובדה שארגון חדש נטל חלק ביזמה הראשונית ובבניית הסמינר מעידים על הפוטנציאל הרב שטמון כאן.

מעבר לסמינר עצמו ארגון ‘הישראלים הצעירים השמרנים’ פותח את שעריו לכל צעירה וצעיר המעוניינים להצטרף לארגון ולקחת חלק פעיל בעשייה ציונית ערכית, במגוון רחב של תחומים ואגפים.

להגשת מועמדות לסמינר יש לשלוח מייל בו המועמד\ת מפרט\ת מעט על עצמו\ה ומסביר\ה מדוע הוא\היא מעוניין\ת להצטרף לסמינר למייל: [email protected]

על מנת לקחת חלק פעיל בפעילויות ותחומים נוספים ניתן ליצור קשר עם יו”ר ומייסד הארגון, תמיר ורצברגר, במייל: [email protected]

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלוהים, שמור אותי מידידי, עם שונאי אסתדר בעצמי!!

אריק זיו ויזר

הרמלין השיק את הקמפיין להתמודדות במחוז דן

עינר אביב

פרשת בלק – שנאת אומות העולם לישראל

אלי כהן

גם פואד התמוגג מהפעילות בשומרון

אריק זיו ויזר

סער כבש את מבשרת ציון

אריק זיו ויזר

חסינות איננה הודאה באשמה

חיים פוזן
דילוג לתוכן