20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

צוות חברי מרכז – מגזר לא יהודי

למר בנימיין נתניהו -יו"ר המפלגה וראש הממשלה

אנחנו צוות של חברי מרכז ופעילים מהמגזר הלא יהודי , פונים אליך אחרי הרבה  התיעציות ואחרי הרבה התלבטיות כי ידוע ומוכר לנו כי פניתינו לכבודך לא תקבל אוזן קשבת כמו שבעבר אבל בכל זאת הוחלט לנסות עוד פעם אולי הפעם יהיה שמה בירושליים אוזן קשבת ויתיחסו בצניעות לדרישיתינו ולא לבקשתינו , כי אנחנו מרגישים כחלק מתנועת הליכוד , חלק מעם ישראל, וחלק לא מבוטל , מכובד מאוד של חברי ליכוד שמחליטים מי ינהיג  את מדינתנו בעתיד אם זה בתנועה ו\ואו בכנסת.

ראש הממשלה:

1. אנחנו חברי שהם אלפים בהתפקדיות פונים אליך בדרישות הבאות.

א. לדאוג למנות עוזרים לשריך המכובדים מהמגזר הלא יהודי , כי חברי המרכז בישובים הם אלה שיודעים ומודעים לבעיות של הישוב ושיהיו אנשי הקשר בין הממשלה לאזרח למתפקד ולשטח בכלל , שריך ראש הממשלה מכירים אותנו אך ורק יום הבחירות .אך ורק יום הפרימרס.

ב. דורשים ממך משרה במצודת זאב בתל אביב , לאיש מהמגזר הלא יהודי ,שיהיה איש הקשר ביןכל חברי התנועה במגזר לבין המצודה וכך אנחנו כצוות וכל מתפדקי המגזר יהיו מקושרים לתנועה ומה שקורה במוסדות התנועה.

ג.למנות יועץ ראש ממשלה במשרדך ,משרה שהיתה קיימת ואנשיך הימירו אותה לאדם אחר בתפקיד אחר ,שאינו קשור לנו לא כמגזר ולא כאנשי ליכוד , אשר הובטח לנו מחברי כנסת וכמו כן מהיועצים שלך שיעשו הכל בשביל למנות אדם למשרה הזו.

ד.להורות למנכ"ל הליכוד מר גדי על פתיחת סניפים בכפרים במגזר , אנחנו משלמים מאות אלפי שקלים לשנה לתנועת הליכוד, אנחנו משלמים תזה בשביל להחזיק את התנועה בכפרים ובישובים שלנו ולא רק שעובדי המצודה יקבלו משכורות , ומרגישים כי אנחנו לא באופק של אנשי המצודה וכמו כן מרגישים שאנחנו פשוט הקושים של השטח.

2. יש לנו בתנועת הליכוד נבחר ציבור בשם איוב קרא , הובטח לו יותר מפעם ממך למנות אותו לשר , עד עצם יום זה לא קיימת את ההבטחה , האם לנו לא מגיע יצוג בשולחן הממשלה , האם אנחנו לא מספיק אינטיליגינטים , לא מספיק חכמים לתפיד שר בממשלתך , אנחנו אנשים שבחיים לא לבשנו בגדים יותר יקרים מעצמנו להיפך הוא , אנחנו חושבים כאדם כמו איוב קרא יכול לייצג אותך אתה בהתחלה והממשלה והמדינה בכבוד רב , כמו שעושה ועשה בעבר ויעשה בעתיד.

3. חברי הכנסת וגם השרים מגיעים לחוגי בית אצלנו בישובים , יודעים ומודעים לדברים האלה אבל אין ביכולתם לעשות דבר כי לא יכולים או לא רוצים וזאת לא זכות שלהם זוהיא חובה עליהם לדאוג לדרישות שלנו כחוק.

אנחנו מקווים שמכתב זה יקבל התיחסות ממך , ולא מאנשי משרדך   .

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא נקבל עוד כתרמית אוסלו

אלי חזן

דגן גידל מחל בשומרון

אריק זיו ויזר

הסניף בנשר, אמר את הדברו!

אריק זיו ויזר

מעיין בעקבות מירי רגב

אריק זיו ויזר

ליכודניק מאחל מזל טוב לאופיר כץ לרגל הולדת הבת

אלי חזן

צעירי הליכוד והמטה הלאומי בליכוד עולים לבית המכפלה בחברון

אלי חזן
דילוג לתוכן