24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

צובר תאוצה: 100 פעילים בכינוס ״פורום בושאייף״

בכינוס שנערך במושב זיתן הגיעו כ-100 דמויות בולטות בליכוד והפכו את ״פורום בושאייף״ רשמית לאחד הפורומים הבולטים בנוף הליכודי בימים אלה

 

״תקופת בין הבחירות היא התקופה בה נמדד כוחה של מפלגה״, כך אמר פעם איש חשוב וצדק: כ-100 פעילים מרכזיים מסניפים בכל רחבי הארץ התכנסו אמש במפגש של ״פורום בושאייף״ שנערך במושב זיתן. אל מפגש הגיבוש הוחלט להזמין רק את החברים, ראשי הקבוצות מרחבי המדינה, ולהימנע מנוכחות של שרים וחברי כנסת זאת על מנת למקד את הדיון.

 

במהלך הכינוס הוחלט על קיום מפקד גדול בליכוד במטרה להשפיע על הרכב הרשימה הבאה של המפלגה לכנסת כך שתהיה חברתית, לאומית וראויה כמצופה מנבחרי הליכוד. זאת ועוד, החליטו החברים לקיים הרמת כוסית של ״פורום בושאייף״, שצובר תאוצה וגדל משבוע לשבוע, לכבוד ראש השנה.

 

אביהו סופר, אחד מראשי הפורום אמר במהלך המפגש כי ״הפורום הזה מיוחד מאוד מאחר וקיים בו פסיפס רחב של כל החברה הישראלית – מכאן צומחת הצלחתו״. יעקב ברנס מסניף נתניה דיבר על חזון ארץ ישראל השלמה והקפיד להזכיר את הציטוט משירו המפורסם של זאב ז׳בוטינסקי ״שמאל הירדן״: ״שתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כן״. יפת צדקה טען כי ״צריך לתת לביבי לעשות שלום״ ואילו מתי יוגב אמרה: ״הפורום הזה חזק בשטח ובתוך הפורום יש ועדות בכל הנושאים הבוערים בחברה שלנו ויש את ייצוג כל המגזרים ועלינו להמשיך בשיא המרץ ולכבוש עוד יעדים״. פריד התייחס לנושאים האקטואליים ואמר: ״הטרור לא מבדיל בין יהודים ובין ערבים. אני דוגמה לנפגע טרור ערבי״. עוד דיברו אבי נחמני, אביבה חזן, בני סמואל, גבי קדוש, זוהר נתן, דני כץ, שמעון דוד וחוסאם מסרי ועוד חברים.

 

יואב דבוש, מראשי ״פורום בושאייף״ אמר: ״הפורום פועל בכנסת ומקים שדולות במטרה לקדם עד כמה שניתן את סדר היום החברתי-כלכלי ולהעלות נושאים חשובים למרכז הבמה. הפורום מגנה את הפיגועים שהיו בסוף השבוע המצעד הגאווה ושריפת המשפחה הערבית וקורא לחברי וחברות הליכוד לגנות אותם גם כן״.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זוכרים את יהודית

אריק זיו ויזר

חיים שאול מציל חיי אנשים

אריק זיו

רוצים לנהל חשבון פריימריז ללא טעויות ? רואה החשבון תומר גוטליב יסייע לכם

אלי חזן

אסתר שטרית חוגגת יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

אז למה לבחור בצחי ?

אריק זיו ויזר

מודי סעד במכתב נרגש אל רה”מ

אלי חזן
דילוג לתוכן