19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

פרשת גלנט ומינוי הרמטכ”ל

עדיף להאריך את כהונתו של אשכנזי

במצב הבטחוני הרגיש בו מצוייה ישראל בימים אלה (ומתי לא ?!) , ולנוכח ההחלטה של רוה”מ נתניהו – לא למנות את גלנט לרמטכ”ל, היה עדיף להאריך את כהונתו של הרמטכ”ל הנוכחי – אשכנזי, לפרק זמן קצוב, עד אשר יימצא וייבחר הרמטכ”ל הבא.

עדיף להקדיש את מלוא תשומת הלב והזמן הנדרשים , על מנת לבחור את הרמטכ”ל המתאים ביותר לצה”ל ולישראל בימים אלה, של סערות גיאופוליטיות, ומצב רגיש מאד במזה”ת. כאשר כל הצמרת הביטחונית מתחלפת : ראש המוסד, ראש אמ”ן, הרמטכ”ל, המפכ”ל – כדאי לעשות את בחירתו של הרמטכ”ל הבא של צה”ל , במלוא הזהירות  ותשומת הלב תוך בחינתו מכל ההיבטים האפשריים.

היות שטובת המדינה עומדת מעל טובתו של אדם זה או אחר, היא חייבת לעמוד גם מעל שיקולים צרים של אגו אישי של שר ההביטחון, או – חיכוכים אישיים הקיימים בינו לבין הרמטכ”ל הנוכחי – אשכנזי. מוטב כי יתכבד שר הביטחון ברק ויתעלה מעל עניינים אישיים אלה ואחרים וישתף פעולה עם אשכנזי, עד אשר יימצא לו המחליף הראוי ביותר והטוב ביותר , מתוך גלריית האלופים המצויינים שיש לצה”ל להציע כמועמדים לרמטכ”לות.

וכלקח מפרשת גלנט – להבא כדאי לפקוח עיניים, על כל מי שמגיע למנהיגות, ואם יש פגם בהתנהלותו – נא לגלות זאת בשלבים מוקדמים יותר, ולא להמתין עד אשר הוא הופך להיות מועמד לרמטכ”לות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המסכה נקרעה מעל פרצופו של אבו מאזן

אריק זיו ויזר

“הכושי עשה את שלו – הכושי יכול ללכת!”

אריק זיו ויזר

הסרט -“ג’נין ג’נין” -הוצאת דיבה כנגד צה”ל

אז מה היה לנו ?!

אריק זיו ויזר

מידתיות, שקיפות ושיוויון בפני התקשורת

אריק זיו ויזר

מכירת כרטיסים לטכס יום הזיכרון בבירה – שערורייה !

דילוג לתוכן