26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

פרשה אקטואלית:פרשת לך לך – זאב פז

נאום היסטורי כתשובה לדו"ח היסטרי טרם יבשה העין מנאומו ההיסטורי של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בבנין האו"ם בניו יורק, שם הציג לפני כל העולם ברטוריקה ובפאתוס כמו שרק הוא יודע, את העבר ההיסטורי של העם היהודי ובין השאר את ההוכחות למאורעות השואה. זאת על מנת להוכיח לאויבינו את מה שהם מנסים לקעקע בכל עת-זכות העם היהודי למדינה משלו-מדינת ישראל.
במעקב אחר פאנלים ונאומים של מדינות ערב המבקשות להשמידנו ובראשן איראן, נמצא תמיד את הטענה השקרית לפיה , מדינת ישראל קמה כפיצוי על השואה. בכך מנסים הם לערער את תמיכת המדינות הנאורות בזכות צה"ל להגן על אזרחי ועל שטחי ישראל. כתוצאה מהזכות ההיסטורית של ישראל למדינה משלה. תרם לזה תרומה נכבדת השופט גולדסטון במסקנותיו המעוותות החד צדדיות, כנגד מבצע ההגנה על אזרחי ישראל, מבצע "עופרת יצוקה".
לא ניסחף אם נקבע, כי באם לא נילחם בנחישות בטענה נבזית ושקרית זו לפיה אנחנו כאן בחסד ולא בזכות, נמצא את עצמנו בודדים ומבודדים, כאשר מדינות רבות נסוגות מהתמיכה בזכות ההיסטורית של העם היהודי על ארץ ישראל-ארץ אבותינו. גולדסטון כאמור התחיל לגלגל את כדור השלג, מי יודע היכן הוא יעצר, אם בכלל.
ראוי איפוא שההנהגה תציג בגאווה את ספר הספרים-התנ"ך, כהוכחה ניצחת לזכות העם היהודי על ארצו ומולדתו-מדינת ישראל. ראש הממשלה דוד בן גוריון עשה זאת בפני ועדת פיל הבריטית כאשר אמר, התנ"ך הוא המנדט שלנו על ארץ ישראל.
לא נוכל להסתפק בהצגת מסמכים ותרשימים המוכיחים על השמדת היהודים באירופה. אכן אויבינו יתקשו לתמודד מולם, אך יטענו שוב ושוב כי זאת ההוכחה שרק בחסד אנו כאן בישראל.
מפרשת לך לך אנו נוכיח למי הזכות ולמי הבעלות על ארץ ישראל. להלן חלק מהפסוקים: "וה' אמר אל אברם אחרי הפרד לוט מעמו שא נא עיניך וראה מן המקום אשר אתה ראה לך אתננה ולזרעך עד עולם"… "קום התהלך בארץ לארכה ולרחבה כי לך אתננה"…
נדמה, כי אל מול פסוקים אלו כל טענה תתגמד ותיעלם. הפלסטינים לא יסכימו. ואולי גם לא יכירו, כפי שראש הממשלה נתניהו דרש ודורש בכל עת כתנאי לשלום אמת. אולם העולם ידע ויכיר. זאת התשובה לגולדסטון והאמת גם לאובמה.
ראש הממשלה נתניהו סיפר לאחרונה בכמה ראיונות שהעניק לתקשורת, כי הוא מלמד את בנו תנ"ך דבר שבת בשבתו. ראוי איפוא כי בהזדמנות הבאה, ילמד גם את העולם ואת אובמה תנ"ך, ויציג בגאון את הזכות ההיסטורית של העם היהודי על מדינת ישראל. עברו מוכיח שהוא יודע לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בין אירן לבין עזה: הפחד מהרתעה

אלי חזן

איך אביע אמון במערכת בעייתית?

מנדי ספדי

ההיסטוריה חוזרת: ח"כ גמליאל על הסכנות שבחתימה על ההסכם עם איראן

אלי חזן

בין אקדמיה לתעשייה: דרוש איזון

אלי חזן

השיעור השבועי של עזריאל צפר : ימי רביעי

ליכודניק

האופציה השלישית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן