25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

פרשה אקטואלית:פרשת וירא /מאת:זאב פז

סכנת הדמגוגיה מעת לעת אנו ניצבים מול צביעות גסה מבית המדרש של השמאל הישראלי המחייבת התייחסות–גינוי חריף. והפעם: נציגי השמאל בכנסת בעידוד אקטיבי של אנשי התקשורת מהאגף השמאלי נלחמים בנחישות כנגד גירוש העובדים הזרים וילדיהם. הם לא בוחלים בשום אמצעי וגם הבאת קטינים לועדות הכנסת על מנת שיציגו את שייכותם למדינת ישראל מהווה נשק יעיל במלחמתם, על אף שעצם שהייתם בכל רגע מהווה עבירה על החוק. ועל אף שברור גם לתומכים בהישארותם בארץ, שמהלך ממין זה מהווה איום אמיתי על הלאומיות שלנו ועל המהות של מדינת ישראל. אך למי מהשמאל זה אכפת?!
נרענן את ההיסטוריה ונראה ממה לשמאל כן אכפת: נחזור לראשית שנת 2004- השמאל על שלל אנשיו בכנסת ובתקשורת מתגייס להגן על ראש הממשלה דאז אריאל שרון, מכל מתקפה על התנהלותו הפלילית ומסתיר מהציבור את רוב תיקיו הפליליים, וכפי שכינה זאת העיתונאי אמנון אברמוביץ:”שרון מעתה “אתרוג” ואנו נשמור עליו מכל משמר”, על מנת ששרון יוכל לבצע בשקט ובשלווה את תוכניתו
האיומה:גירוש יהודים חפים מפשע, ציונים ברמ”ח איבריהם ולוחמים מצטיינים מגוש קטיף והשומרון.
בל נשכח כי הגירוש לא נעשה עקב פלישה בלתי חוקית לשטח או השתלטות עוינת של “מתנחלים עוינים”. להיפך, תושבי הגוש התיישבו שם מטעם ממשלות ישראל ובעידודו של מר שרון עצמו שכיהן כשר באותן ממשלות.
לחיזוק הצורך לבצע את הגירוש הנורא “גייסו” אנשי השמאל את הסכנה הדמוגרפית לפיה אם נמשיך להתיישב לארכה ולרחבה של הארץ, לצידם של הפלסטינים, ולא נתנתק מהם עלולים אנו למצוא את עצמנו בעוד שנים אחדות כמיעוט בארץ מול רוב פלסטיני. בנוסף עשו שימוש בסיסמאות כמו “הכיבוש”. כל אלו ובעיקר צרור תיקיו הפליליים של מר שרון הובילו להחלטה הגורלית שבסופה מצאו את עצמם עשרות אלפים חסרי קורת גג ראויה, מובטלים ובעיקר מתוסכלים ועוד מאות אלפים ובתוכם תושבי אשדוד ויבנה חשופים לגשם של טילים ורקטות שנורו משטחים שבו עמדו אך שנים אחדות קודם בתי כנסיות וגני ילדים.
בשורות אלו אנו עדים “להתגשמות החזון הציוני במיטבו”: ב2004 השמאל הישראלי לחם בנחישות לגירוש עשרות אלפי יהודים- “אנטי ציונים מחבל ארץ לא להם”. וב2009 לוחם בנחישות למניעת גירוש עובדים זרים- “ציונים מארץ מולדתם”.
היכן הסכנה הדמוגרפית שהציגו אנשי השמאל מעל כל במה אפשרית כצורך דחוף לגרש את יהודי גוש קטיף. האם היא חלפה כשמדובר במאות אלפי עובדים זרים(ועוד היד נטויה) השוהים בישראל כנגד החוק, שזוהי סיבה מספקת לגרשם. לא דמוגרפיה מדברת מגרונם אלא דמגוגיה חסרת רסן.
ואם יבוא אותו “יפה נפש” ויטען לפקפק במוסריות ובהומניות של העם היהודי, נציג לפניו בעוז את פסוקי התנ”ך מפרשת וירא כדלהלן:” וירא אליו ה’ באלוני ממרא … וישא עיניו וירא שלשה אנשים נצבים עליו-
וירא וירץ לקראתם מפתח האהל… יקח נא מעט מים ורחצו רגליכם והשענו תחת העץ… ואקחה פת לחם וסעדו לבכם…ויקח חמאה וחלב ובן הבקר אשר עשה ויתן לפניהם… ויאכלו…- ותרא שרה… ותאמר לאברם גרש את האמה הזאת ואת בנה … ויאמר אלוקים אל אברהם… כל אשר תאמר אליך שרה שמע בקלה כי ביצחק יקרא לך זרע… וישכם אברהם בבקר ויקח לחם וחמת מים ויתן אל הגר שם על שכמה ואת הילד וישלחה ותלך…”
אכן, אברהם היה גדול מכניסי האורחים אולם כשהיה צריך לגרש כמו במקרה הגר ובנה הוא עשה זאת ברגישות אך גם בנחישות. פסוקים אלו הם אבן יסוד ללמדנו כמה שורשינו הומניטריים, ובעיקר מתי דרכנו היא הומנית ומוסרית ומתי היא עלולה להיות דמגוגית והרסנית.
בימים האחרונים החליט ראש הממשלה נתניהו, באומץ, על תוכנית כוללת למאבק בעובדים הזרים השוהים בישראל שלא כחוק. תקוות כולנו שיצליח, כי הצלחה שלו היא הצלחה שלנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צרור ברכות לליכודניקים ברעננה מאילן כהן ואייל דותן

אלי חזן

בוגי יעלון מבטיח “נדע לתת למתיישבי מגרון את הפתרון הנכון”

אלי חזן

קיר הברזל: על מה אסור לישראל לוותר/מאת:זאב ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

מקום המדינה ועד היום הערבים אינם זקוקים להתנחלויות כעילה לאיבתם ליהודים

אריק זיו ויזר

הפגנת כוח שמזמן לא נראתה במחוזותינו

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד ראשל”צ למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן