39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

פייגלין מבקש לשנות את כללי המשחק

ח”כ פייגלין חושף שביקש מראש הממשלה לעמוד בראש ועדה לענייני משפחה שתחליף את הוועדה לקידום מעמד האישה. מתוך כתבה בערוץ 7 

 

ח”כ משה פייגלין (הליכוד-ביתנו) חושף כי מיד עם השבעת הממשלה, ביקש מראש הממשלה להעמיד אותו בראש ועדת כנסת שאינה קיימת – הוועדה לענייני משפחה.

 

ועדה שכזו, לו היתה מוקמת, היתה “בולעת בתוכה” ומחליפה את הוועדה לקידום מעמד האישה והוועדה לזכויות הילד – ועדות שלדברי פייגלין מייצגות, בעצם קיומן, מלחמה ברעיון המשפחה. הוא אף קבל על כך שמפלגת ‘יש עתיד’ מקדמת בכנסת חקיקה אנטי-משפחתית, בתמיכת ‘הבית היהודי’.

 

בכנס של לשכת עורכי הדין בנושא “זכויות ילדים והורים אחרי הגירושין” שנערך בסוף השבוע, סיפר פייגלין: “הייתי צריך להחליט איזה תפקיד אני רוצה – סגן שר, מה אני רוצה? באתי לראש הממשלה והוא הציע מה שהציע – אני קיבלתי, אני עכשיו בתפקיד שהוא הציע, ועוד כמה ועדות שאני חבר בהן. אבל אמרתי לו שמה שאני רוצה זה להיות יו”ר הוועדה לענייני משפחה. אמר לי ראש הממשלה – אבל אין ועדה כזאת. אמרתי לו – נכון, אבל אני רוצה שתוקם הוועדה הזאת”.

 

לכתבה המקורית לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין חוגג בעוטף עזה: המימונה היא חג האמונה

אריק זיו ויזר

יום החיילות של ד”ר ברקו בכנסת

אריק זיו ויזר

ליכודניק מתנצל בפני ח”כ אורלי לוי אבקסיס

אלי חזן

ח”כ לוין בשיתוף עם ח”כים נוספים הגיש הצעת חוק מהפכנית לפיה שר יוכל לנייד כספים במשרדו גם ללא אישור האוצר

השר סילבן שלום נטל חלק בטקס הפרידה מאבי חסון ז”ל

אלי חזן

מהשאול ועד כאן – נאומו של יו”ר הכנסת בערב יום העצמאות

אלי חזן
דילוג לתוכן