33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

פורץ דרך מקומי

רמי לוי הוכיח שלא צריך להיות קפיטליסט חזירי או סוציאליסט צבוע על מנת לפרוץ מסגרות אלא פשוט לעשות דברים גדולים מתוך תפיסת צניעות. בדיוק כמו המנהיגים של פעם ואת כל זה הוא עושה תוך התנדבות כחבר מועצת העיר. מתוך מגזין ליכודניק לבחירות לרשויות המקומיות 




אין ספק. כאשר אנו חושבים על צמד המילים “רמי לוי”, הקונוטציה הראשונה שעולה לנו היא של הצלחה. אין תימה. איננו יכולים לחשוב אחרת בהתחשב בעובדה שתוך תקופה קצרה יחסית העמיד לוי מותג מרכולים שהיווה אלטרנטיבה מהותית לרשתות המרכולים הגדולות ובהמשך יצר מותג סלולארי שהיווה אלטרנטיבה ממשית לרשתות הסלולר הענקיות. יותר מכך, לצד ההצלחה אנו יכולים לחשוב על המילה ממשית. מדוע ? משום שלוי הוכיח כי אפשר להעמיד אלטרנטיבה הגונה והוגנת מבחינת המחירים הנגבים מהצרכן ועל ידי כך לשבור שוק ולסחוף את כולם אחריך, לעיתים קרובות בניגוד לרצונם של המתחרים. כך למשל, קשה לשכוח כיצד קבע לוי את מחירו של קילו עוף בשקל אחד והוביל לתחרות מטורפת בענף שהמרוויחים ממנה היו בראש ובראשונה הצרכנים. הוא גם לא היסס לעמוד באומץ מול החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, אותה חברה ענקית שמייצרת את קוקה קולה, ולנצח גם אותה.

לא מעט מותגים לאומיים ובינלאומיים החלו בירושלים : כך למשל “ארומה”, “האומן 17”, מאפיות “ברמן” ו”אנג’ל” ואחרות אך המותג “רמי לוי שיווק השקמה” מקיף הרבה יותר בתחומים הנוגעים לחיינו. הסיפור מרתק במיוחד משום שלוי החל ב – 1976, לבד, בעבודה סיזיפית תוך תחרות בלתי נגמרת את ביסוס העסק שלו. היה זה לאחר שסיים שלוש שנים שירות בחיל השריון. החנות הקטנה שלו הפכה למטריפה שעה שגדלה לרשת מרכולים ארצית המונה 27 חנויות ומשרתת מעל מיליון וחצי תושבים מכל המגזרים ומכל העדות בארץ. הוא מעניק פרנסה ל – 5000 עובדים ולאלפים אחרים הבאים בקשר עם העסק שלו. לוי גם מפעיל זרוע נדל”ן בארץ ובחו”ל והוא מתרחב בתחום. בדצמבר 2011 התרחב כאמור גם אל תחום הסלולר. ובכל התחומים הללו, ללא יוצא מן הכלל, נוכחותו היטיבה עם העם ולא פגעה בו.

לוי הוא דור שלישי בירושלים. מיותר לציין שהוא נולד בעיר לפני 57 שנים. כאן גם התחתן וכיום יש לו 4 ילדים ו – 3 נכדים. למרות שהפך להיות אחד האנשים המבוססים ביותר בארץ מבחינה כלכלית לא עוזב לוי את העיר. בשנה שעברה, בראיון לעיתון גלובס אמר : “החברים שלי לא השתנו, ומי ששוכח מאיפה הוא בא יש לו בעיה בחיים. אני לא אעשה דברים כאלה, לא אשכח מאיפה באתי”. לפיכך, זה אך טבעי שהוא נוטל חלק בניהול העיר ברשימתו של ניר ברקת “ירושלים תצליח”.

ברקת ולוי הם שני אנשי עסקים מצליחים אשר כל אחד בתחומו הצליח לשנות סדרי עולם. לפיכך, המפגש החשוב ביניהם שימש לא לתועלת עיסקית גרידא אלא לתועלת ציבורית – עבור כל תושבי ירושלים. שכן, לוי הצטרף אל ברקת בבחירות המקומיות בירושלים בשנת 2003 ומאז הם צועדים יחד כברת דרך ארוכה. ראוי לציין כי בניגוד ללא מעט ראשי ערים, ברקת מרוויח שכר סמלי “כבד” בתפקידו – שקל אחד לשנה ואילו לוי משמש חבר מועצת עיר בהתנדבות. בקדנציה האחרונה שימש לוי כיו”ר הקואליציה העירונית של ברקת.

ירושלים השתנתה בצורה ניכרת בשנים האחרונות. ללוי היה חלק מכריע בכך בתפקידו כיו”ר הקואליציה. דומה כי תפקודו, סט הערכים שלו וילקוט ההצלחות שהוא נושא על גבו ישמשו לו כלים להצלחה בעתיד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אמרנו, צעקנו, התרענו אך איש לא הקשיב מאת:אלעד מרון

אריק זיו ויזר

הסקרים חד משמעיים בלוד : יורם מרציאנו הוא ראש העיר הבא

אלי חזן

הליכוד ברעננה החל במחאה חברתית כנגד ראש העיר חופרי

אריק זיו ויזר

הקמחא דפסחא הגדולה של רעננה

אריק זיו ויזר

הבחירות בלוד : ש”ס וישראל ביתנו עם מרציאנו

אלי חזן

אילן כהן בעד מירי רגב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן